Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ingen her som selger vel? Skal vi få Funcom så billig før nyheter? Blochster, ligger du på 1.10 eller er du grådig og ligger på 1 kroner? :slight_smile:

1 Like

Jeg har prøvd å trikse til meg litt i dag, men det er ikke lett…

Blir litt for grådig. Men det er jo i slike stille perioder med lav omsetning en kan gjøre knallgode kjøp!

:wink:

3 Likes

Tok noen aksjer i dag, men bare småtterier. Første handel i år wohoo :slight_smile:

1 Like

Lagt 10k til på 1,15 så får vi se om noen vil gi meg.

Edit: fikk ikke en dritt… :smile:

Steamcharts.com viser 1200 spillere på tsw. Kan se ut til å bli beste snitt mnd på over 1 år. Men blir det noe pe-eng av det?

4 Likes

La merke til at snittet holder seg bra. Hvis dette holder seg, og selv om det faller litt, er jeg overbevist om at de tjener gode penger på det. Det virker faktisk som at mange av de nye holder det gående i spillet og det er jo ikke noe som er bedre enn det.

Men litt tidlig å konkludere enda.

2 Likes

1,269 In-Game nå er godkjent på en mandag :slight_smile:

Average last 30 days 518.6, spennende å se hva de ender opp med i januar. Kan det komme høyere enn forrige januar som var 561.4?

Q1 tror jeg kan bli bra dersom de får lansert TP på konsoll.

2 Likes

Har ikke købt Fun tilbage efter salg på 1,4-1,6 men følger godt med på kursen, skulle gerne få dem billigt :wink:

1 Like

The Park nærmer seg 40 000 eiere

Owners: 39,626 ± 4,358

Hvor mange eiere blir det på PS4 og Xbox One når spillet lanseres nå i Q1?

4 Likes

Rally på gang her? :slight_smile:

MSI på kjøpern i dag

2 Likes

Har dere fått kjøpt tilbake aksjene dere solgte? @Onns @Blochster

1 Like

Prelude to rally? Faen at man skal være så forbanna grådig, lett og være etterpåklok. Kommer nok litt ned igjen :wink: (i wish) :slightly_smiling:

Ja! Fader ass… er jo allerede lasta, men hadde tenkt å overlaste litt i går og i dag…

:wink:

Jøss… hva var det som skjedde kvart over to?
Er det PAS som kjører pump’n dump igjen?

1 Like

Noen som lekte litt med fyrstikkene, så smalt det!

1 Like

heeey, eg skulle jo kjøpe lenger nede jo!!!

2 Likes

Da må du kaste deg rundt i så fall. Det er ikle noe enmannsshow pumpdump dette her.

Hvor mange eiere blir det på PS4 og Xbox One når spillet lanseres nå i Q1?

Normalt sett burde det bli en del færre enn på PC da det angivelig finnes ca 125 millioner aktive steamspillere og tilsammen ca 50 millioner PS4 og xbone eiere.

1 Like

Soma solgte vel ca like mye på PS4 og Steam i begynnelsen?

Mener ikke at det betyr at TP vil gjøre det samme, men kan være et greit sammenligningsgrunnlag.

Edit: Fant det @Christian hadde postet nå. Det var 45k solgte PS4 og 47k på steam fram til begynnelsen på oktober.

Edit: var kanskje litt rask her: “Do note that this 50% is not the game’s overall PC sales (as it’s being available via Humble Store and GOG.com)”

Vanskelig å si. Mitt base case er at de skal selge ca like mye på PC og konsoll.

3 Likes

det er greit at dette ikke er så mye pr nå for Funcom på EN tittel, men tenkt da de får kjørt på med ny strategi og få kjørt ut 3-6-9 spill ila 1-2-3 år, salg på alle titler par ganger i året osv, da kan mange smuler bli pene summer?!

3 Likes