Har snakket med ABG idag, står på lista.
Er det 50k EURO eller 100k EURO som er minstebeløp det er snakk om?
Utifra det jeg skjønte har jeg ingen anelse på minstebeløp. Når jeg kun meldte interesse i hva jeg ville kjøpe og ikke spurte om minstebeløp.
jeg satt en forespørsel om 300k aksjer
Husker ikke helt men tror de sa 800k NOK til meg.
Ja, antagelig 800k…
ja ok, han prøvde nok bare å være snill med meg da som sa jeg var på liste med mine 300k aksjer forespurt…
er min første emisjon…
Gleder meg
Antagelig 800k men om de må gå litt ned for å fylle opp til $10 mill så gjør de nok det
Å pris var ikke av interesse eller, du tar 300 uavhengig av pris ?
haha, nei… tar 150k uavhengig av pris, men kan gå til 300k om jeg syns prisen er grei
umulig å få noe pris nå, sikkert fordi volumet er så lite i forhold.
Har de gitt noen indikasjon på tidspunktet?
Er det ikke litt snusk å sette emi rett I forkant av at opsjoner skal deles ut ?
Ja, jeg blir litt skuffet hvis det kommer nå, men overlever det også. Det vil være mer fair å gjennomføre dette etter EGF da lån og opsjoner er prissatt, og det er det jeg også håper på.
Antagelig i løpet av februar. Så da kan det fort bli rett etter egf
Spennende å se om de sparer lanseringsdato for TP på konsoll til etter emisjonen. Det er kanskje greit å ha litt krutt igjen Men vi vet jo alle at dette kommer i Q1 (dersom de holder planen), blir spennende å se hvordan det går. De har vel solgt rundt 30-40k på Steam, men kanskje en del refunds. Med tanke på summen som ble oppgitt under “other games” tror jeg de gjerne ligger i øvre del av intervallet for at dette skal gå opp.
Ja, lykke til med det Onns…
Det er jo litt positivt med alle som sitter utenfor og skal kjøpe etter emisjonen Vi trenger disse også.