Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Har snakket med ABG idag, står på lista.

3 Likes

Er det 50k EURO eller 100k EURO som er minstebeløp det er snakk om?

Utifra det jeg skjønte har jeg ingen anelse på minstebeløp. Når jeg kun meldte interesse i hva jeg ville kjøpe og ikke spurte om minstebeløp.

1 Like

jeg satt en forespørsel om 300k aksjer

Husker ikke helt men tror de sa 800k NOK til meg.

1 Like

Ja, antagelig 800k…

1 Like

ja ok, han prøvde nok bare å være snill med meg da som sa jeg var på liste med mine 300k aksjer forespurt…

er min første emisjon…

2 Likes

Gleder meg :slight_smile:

Antagelig 800k men om de må gå litt ned for å fylle opp til $10 mill så gjør de nok det

:slight_smile:

1 Like

Å pris var ikke av interesse eller, du tar 300 uavhengig av pris ?

haha, nei… tar 150k uavhengig av pris, men kan gå til 300k om jeg syns prisen er grei

umulig å få noe pris nå, sikkert fordi volumet er så lite i forhold.

1 Like

Har de gitt noen indikasjon på tidspunktet?

2 Likes

Er det ikke litt snusk å sette emi rett I forkant av at opsjoner skal deles ut ?

3 Likes

Ja, jeg blir litt skuffet hvis det kommer nå, men overlever det også. Det vil være mer fair å gjennomføre dette etter EGF da lån og opsjoner er prissatt, og det er det jeg også håper på.

3 Likes

Antagelig i løpet av februar. Så da kan det fort bli rett etter egf :wink:

2 Likes

Spennende å se om de sparer lanseringsdato for TP på konsoll til etter emisjonen. Det er kanskje greit å ha litt krutt igjen :slight_smile: Men vi vet jo alle at dette kommer i Q1 (dersom de holder planen), blir spennende å se hvordan det går. De har vel solgt rundt 30-40k på Steam, men kanskje en del refunds. Med tanke på summen som ble oppgitt under “other games” tror jeg de gjerne ligger i øvre del av intervallet for at dette skal gå opp.

Ja, lykke til med det Onns…

2 Likes

Det er jo litt positivt med alle som sitter utenfor og skal kjøpe etter emisjonen :slight_smile: Vi trenger disse også.

1 Like