Det er irriterende! Legger inn en overvåker på NRD…
Kursen er ?
holder en knapp på at vi er rundt 2.25 i morgen kl 16.25
rt: 2,12,-
Det kan bli virkelig gøy i dag hvis vår utviste venn kommer til den konklusjon at han faktisk må løpe etter og har bommet på sin siste trade. Da er vi fort over 2.2.
Brytes 2,20 så får vi 50 øres rallyet eg nevnte igår.
Men som det nevnes rundt om, greit med en rolig stigning, men vi ser at folk får hastverk når det er bevegelse, godt tegn for oss som er inne
Stopper kursen på 2.20 i dag og går 50 øre i morgen da må jeg hore litt er jeg redd.
Jeg ser for meg at vi potensielt kan gå opp mot 5-6 kroner i første omgang ila Mai. Kommer litt an på hvor mye mediadekning og hvor mye FC viser i videoer osv. nå i de neste ukene fremover. Aksjen er definitivt i ferd med å våkne. Dette blir en spennende måned. Det er sikkert : )
Tror det kan komme en bølge til, med mindre det kommer hodeløse selgere da.
Eg har tatt litt til idag, nå slår eg av igjen, å sjekker heller kursen litt senere
Har det dukket opp muligheter for forhåndsbestilling av The Park? Og fjernet igjen?
Vent litt nå så, blir det tatt 40k av denne sperren så er den borte på noen minutter MEN, jeg vil ikke har mer opp i dag, dajeg ikke vil ha noen gevinstsikring i morgen, men videre oppgang
Det er 8 stk som ligger med salg på 2.20, så tipper den er reell.
Jeg synes at det hadde vært en fair ting av Funcom. Og ta emisjonen på 2.50-3. Men det er vel ikke noe som heitar å være fair… på børsen er det…
Kan vi få en fin sluttkurs idag?
Vi kryper jo allerede opp mot 2m i volum…
Hva skrives det her mon tro?
Denne gjengen her har gjort det stort i GIG og AXA.
Kan kanskje fungerer som en trigger for å få flere inn i aksjen. “Analysene” er kjent for å være av variabel kvalitet.
Uff ja, ikke dra inn den klovnesiden der…
Kan nok ha litt effekt på kort sikt på de ho-nissene som tar dette for god fisk, men virker negativt på litt lengre sikt at det refereres dit!
Bare fint at flere begynner å se nærmere på aksjen tenker nå jeg : ) Det er jo slik ballen begynner å rulle…
At det er 1 eller 10 ha ingenting med å var real eller ikke,
Får vi ett forsøk på 2,20 igjen, eller vi fornøyd her hvor vi er ?
Det får de ikke lov.