Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

The Park med 40% avslag på Steam.

Ser ut til å fungere bra :wink:

7 Likes

Noen som vet om Sandnes sparebank har funnet leietakere til de lokalene de har på Forus? De har jo tatt en del tap (50mill?) på dette tidligere

Jeg fant ikke, når, og hvor blir annual report lagt frem? Er spent på om det kommer noe ny info i forward looking statements…

Sitter og leter etter det samme, hvis det er samme som kom 1. mai i fjor så kom den 22.00 ser det ut til på newsweb?!

Den kom noen dager forsinket i fjor.

Ahh… sant det. Jeg satt og ventet på den jeg og, men ja da spørs det om den kommer først etter close i dag…

Følger ikke denne, bare leste avisartikkelen… :slight_smile:

Morgan Stanley tok 30k og vi er opp 3%. 10k per prosent opp :wink:

2 Likes

Dvs ekstrapolert noen tusen prosent opp fremover!

:wink:

1 Like

Lukter vi rallyet ditt nå Cagey? :wink:

The park ligger stuck på akkurat samme plass på playstationstore… hvor ofte oppdateres den lista??

Fint om vi dikuterer Funcom her.

2 Likes

Årsrapporten kommer etter børsslutt i dag.

5 Likes

Tippe søndag kveld ! Med en heidundrende trailer :clap::clap::clap:

2 Likes

Gleder meg! Tipper i kveld i halv syv tiden :wink:

2 Likes

Funcom må gjerne kjøre opp kursen de nærmeste dagene ved å slippe informasjon. Antar de ønsker emisjon på et høyere nivå. Så får de heller gi rabatt til de som vil inn. Hvis flere skal få troen trengs det i hvert fall informasjon. Spennende tider.

2 Likes

Hehe, noen må jobbe overtid i kveld…

Tror ikke den kommer i kveld men jeg jobber ikke i Funcom:slight_smile:

1 Like

Aldri si aldri. Forrige gang ble den lagt ut klokka 22 på riktig dag mener jeg å huske.

Forrige gang var rapporten ment å publiseres 30 april. De publiserte den kl. 22 på kvelden dagen etter.

Men forskjellen nå er jo at helga er her, så de bør jo egentlig få den ut i dag. Virker jo litt useriøst å avvike for mye fra kalenderen.

1 Like