Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

La også merke til PAS, så jeg fylt opp med 20k til idag :slight_smile:

Morti, hvordan passer det med 2.21 posten din da? :slight_smile:

1 Like

Ser dårlig ut. Jeg håper jo at den stiger videre slik at de 65k jeg har investert stiger i verdi… :wink: Har egentlig ikke lyst til å ha mer før emisjonen er satt. Men mulig jeg tar en trade til.

1 Like

Hva sikter du til?

Normalt har PAS nettohandel lik 0 og de gangene de har sittet med aksjer til neste handelsdag er ved rally og forventet oppgang. Vi var jo ikke helt der på fredag.

Skal helst slutte på eller over 2.61 i dag ellers vil norsk bulls få salgssignal

2 Likes

Jepps :confused:

The BEARISH HARAMI pattern finally received a confirmation because the prices crossed below the confirmation level which was at 2,6100, and our valid average selling price stands now at 2,6000.

Hvordan fikk de solgt for 2.60 dersom de kun kom med salgsanbefaling dersom kursen sluttet under 2.61? Det lurer jeg på…

Du også kunne fått den avkastningen dersom du satt og backtradet på den måten…

3 Likes

Helt enig, de burde regne sluttkurs

Jepp, bare tull!

Eller, ok ikke bare tull, men slike side gir et et veldig overdrevet optimistisk bilde på TA. Jeg også tenkte WOW første gang jeg så det der, men så kikket jeg etter hvert litt nærmere på det, og ja, det er på grensen til SVINDEL å selge slike tjenester/abonnement mener jeg…

Teknisk analyse funker sikkert bra det, men når noen sier at hvis kursen går under ditt og datt, hvorpå noen dumper med vilje ut på bakgrunn av ordreboka er “tom” slik at kurs slutter under dette punktet, hvor er validitet og seriøsiteten av en slik tilnærming da, på pissvolum i tillegg?

På 24 måneder har norsk bulls avkastning på over 2300%, så klart hvis de hadde brukt sluttkurs, i stedet for en back trading kurs (som jeg er enig i at de har nå) ville det vært en del lavere, men uansett trolig veldig god avkastning, selv om jeg ikke har regnet på det. I denne perioden har kursen falt 48%.

Det betyr ikke at de alltid har rett, det virker som de bare har en liten overvekt av riktige trades, men over tid har de fått mye større gevinster enn tap.

Noen få tjener bra på å trade. Andre taper. Noen tjener på å selge seg ut og finne nye case, helt greit. Denne gangen blir jeg sittende i Funcom gjennom berg- og dalbanen fordi jeg er sikker på at det kommer mer til de som her tålmodige her. Trading ut og inn på TA er livsfarlig. Vi er inne i en triggerperiode hvor nyheter kan komme når som helst. Og om noe meldes fra Funcom nå så er det positivt, tror jeg :slight_smile:

Vi skal få et prospekt med info om Conan Exiles og sannsynligvis mer info om et nytt spill. Dette og mer kommer, og det kommer nok snarere enn vi tror. The Park selger kopier og har vært en suksess på alle mulige måter. Vi ser Twittermeldinger om god spirit på kontoret. Det er så bra.

Conan Exiles er hyperaktuelt, og legges opp til å bli stort og rått, produsert på lavere budsjett. OG det kommer flere spill… Det her går veien.

10 Likes

Ser ut som @Morti sin plan i å kjøpe rundt 2,20 ser ganske bra ut.

2 Likes

Last Signal:STAY IN CASH

2 Likes

I morgen, eller torsdag vil aksjen snu opp

6 Likes

Flatet ut nå rundt 2.40, labert volum, samme bilde som sist på 1.90 da det smalt opp i nesten 3 kroner?

3 Likes

Ja, nå har støvet lagt seg etter forrige runde opp mot 2.90 og man gjør banen klar for juni : )

3 Likes