Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

  • Relansering av TSW allerede nå i mars og nyheter rundt det. Og ikke minst kunne følge med via Steamspy.

  • Lavt priset fundamentalt i forhold til sannsynlig salgs potensiale ut året av CE pluss ev. TSW (muligens)
    Enkelte kan også regne.

  • Ny analyse kommer i løpet av måneden fra et meglerhus etter hva jeg har hørt.

  • Eventuelle andre nyheter, Funcom har jo andre prosjekter i kulissene.

1 Like

Og ikke mist at den Teknisk nå har testet bunn noen ganger og at RSI vender oppover. Historisk har det som regel blitt fulgt av kursoppgang den neste tiden. Tror vi snart ser kurs rundt 4,40 her nå, gjerne allerede denne uken.

1 Like

Tidenes idiothandel: la inn kjøp (trodde jeg) og endte opp med å selge (!)
Måtte løpe etter og kjøpte tilbake 10 øre høyere. Heldigvis ikke mange aksjene (22.5k).

4 Likes

Så et par tusen minus på dette?

Det som trigget rally? :slight_smile:

Ai caramba :sweat:

1 Like

1 Like

Hehe, tror ikke jeg trigget noe rally, men… hvis jeg gjorde det så er det fint det, skal innrømme jeg kanskje hjalp den litt over 3.25 med kjøpet mitt. Gadd ikke vente på 2-3 øre ned igjen, så bare kleiset til. Nettokjøpt med nesten alle midler i dag. Ikke mye cash igjen nå…

2 Likes

Jeg har ved to anledninger i år endt opp med å kjøpe dobbelt så mange aksjer som jeg hadde tenkt grunnet noe treghet i aksjehandel / nettbank (kombinert med egen utålmodighet sikkert). Heldigvis ble det ikke feil avkastningsmessig.

Ser forøvrig penere ut teknisk enn på lenge i Funcom. Kan bli en ny test av bunn, men jeg tror ikke det. Får vel en periode med kursoppgang nå tror jeg.

3 Likes

Ny test av 3-2.90? Nei, liten tro på. Den snudde igjen 3.15 intradag når noen prøvde presse. Og over 3.25 nå - close over 3.30-3.35, ja, jeg tror det blir nye 10% opp i morgen :slight_smile:

2 OHS’er i det lengre bildet

den ene skulderen er fra 13.02.2017 ca til 27.02

den lengste er toppen og til 27.02

Men jeg vil helst ha noe mer fundamentalt for å gi oss den lengste.

4.3-4.4?

Bommet nok noe på bunnen her, da det ikke var mye tvil når den nå har brutt samtlige motstander opp.

2 Likes

Hva tror dere om morgendagen? Fortsatt opp eller lurt å sette på en stop loss?

Tegnet OHS’n inn i bullish sitt

2 Likes

Aldri s/l i Funcom :muscle:

2 Likes

Nice så pullback mot trendtak og videre opp.

2 Likes

Her er OHS 1 med hals 3.85

og OHS 2 med hals 4,5

Ja det gjelder bare å time dette med steam summer sale :slight_smile:

1 Like

Har lagt merke til den, men tror vi skal opp mot rundt 4,7 før høyre skulder evt etableres.

2 Likes

Blir kursen over 5kr skal jeg love deg at det blir sl :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes