Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Vi får nå si at del 1 av denne hypotesen fra 2. mars slo til da. Jeg tror nå at vi kommer til å ligge mellom 3-4 kroner i kanskje et par uker til. Første gang vi snur blir trolig litt under fire kroner, kanskje rundt 3.85. Jeg har lagt ut noe på 3.79. Lykke til!

1 Like

@holmes
#slapp av, den skal høyere senere!

2 Likes

Så da gjenstår bare at de som ikke kom seg inn tidsnok i dag produserer et nytt chart med ny dobbel bunn i morgen… :slight_smile:

Mitt forteller meg at vi skal videre mot 3,80 og passere det på veien mot 4,40 .

4 Likes

10 kr i mai, yay! :stuck_out_tongue:

4 Likes

@Bullishproof & @Irathi

Hvilket tidsperspektiv bruker dere på chartene deres? Jeg sliter med å se den OHSen i mitt chart.
Eneste jeg ser er at vi stoppet på 50 dagers SMA, og skal mest sannsynlig skal teste 10-dagers SMA på 3.80 ved brudd på denne. RSI er også svakt positiv nå (nærmet seg oversolgt).

1 Like

Bruker timer.

Bruk candlestick lettere å se da

@nocturne

jeg liker også å se på unsmoothed rsi, der er det mindre “lagg”. Smoothed RSI jevner ut bevegelsene litt mye.

1 Like

OK. Skal prøve med candlesticks, men den OHS1 som du kaller det, det er en tenkt OHS? Hvor er høyre skulder? Du må ha pullback fra 3.80ish for å danne skulderen?

Se over @Nocturne

Ja vi må ha en høyre skulder også, tegnet bare en evnt bein halslinje

Etter å ha lest handelsloggen og sett litt på rsi etc. har jeg bestemt meg for å slette litt salgsordre.

14 Likes

Raket på vei?

2 Likes

@Irathi & @Bullishproof - OK @holmes så det nå. Det er en “tenkt” OHS.
Ikke en reell formasjon med mindre vi får høyre skulder? (Og høyre skulder = gevinstsikring) ?

Kva tolka du ut av handesloggen? :slight_smile:

At det var mange som solgte idag og mangler aksjer :wink:

3 Likes

For oss som ikke skjønner sånne skjemaer så godt. Tror dere vi starter opp igjen i morgen eller vil den duppe litt fra start sånn at det lønner seg å legge inn en salgsordre og gå inn igjen? Vet den skal oppover, men skader jo ikke å prøve å fiske med seg noen ekstra lapper :wink:

The market is finally giving hints of a bullish resurgence. Today a bullish pattern is detected

Ser for meg at det blir litt motstand på 4kr:

Pussig at de sier stay in cash? Betyr ikke det ha penger klare men avvent?

Trader’s Behavior
A downtrend is in progress and the strong black candlestick seen on the first day increases the bearishness that is already present. As the second day opens higher than the close, the short traders are alarmed. Prices rise to the point where the close crosses above the previous day’s opening. The downtrend is damaged. If prices keep on rising on the following days, a major trend reversal takes place.

Det siste der kan jeg like =)