Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Hvis det er en dobbel-topp er det en bearish formasjon, da er sannsynligheten for brudd gjennom toppen liten @Paddy80. Men som @holmes sier så tror jeg det er noe annet.

Sa du 7,6?

1 Like

Ikke hvis den bryter opp over dobbelt topp?
Som den vil ved TSW nyheter :wink:

Synes volum er “way off” til at jeg stoler på den trekanten, men om det er tilfellet er det ikke noe i veien for at det også har vært en dobbel bunn, som var “etter boka” og som igjen da indikerer retning trekanten vil bryte

4 Likes

Bull hvis den bryter gjennom - helt klart :slight_smile:

Bør få en reaksjon opp snart

6 Likes

Mye “nerver” etter siste tids runder med short salg.

Investorer sitter litt på “gjerdet” og ser hva som skjer. Derav også lavt volum med verken stor salgs eller kjøpsinteresse i dag.

Men som nevnt tidligere, ut fra fundamentale verdier/ fremtidig inntektspotensiale og det tekniske bildet kan jeg ikke se annet enn at kursen skal en hel del opp.

Ville vært fint med noen positive nyheter fra Funcom nå etter all svartmalingen i media…:slight_smile:

2 Likes

Vi bør jo være glade for svartmaling, gir oss billigere aksjer. Det fundamentale trumfer vel uansett.

Hva er neste store trigger nå tro?

Siden INGEN har troen på / forvetninger til TSW og vi ei ha hørt noe særlig derfra så tror jeg markedet blir overrasket over hva de kommer med.

4 Likes

Jo meir eg leser meg opp og ser på videoar, desto større tru får eg på TSW relaunch. Eg forventar fleire hundre tusen nedlastingar i løpet av kort tid - så blir det spennande å sjå kva det betyr for salg.

1 Like

Solgte meg ut i påvente av videre signaler, trenden i forkant som var årsaken.

4 Likes

Legger ut en oppdatert versjon av denne daglig fremover, da det teknisk sett begynner å bli veldig spennende. Støttelinja holdt, og vi trenger en reaksjon opp imorgen for å unngå brudd. Ved brudd er det sterk støtte på 3.

16 Likes

Er ikke denne bullish? morning star eller doji?

Ingen av delene dessverre. Mangler både gap og for tykk body ift totale lengden.

1 Like

Veldig avlang trekant, liker at bunnene stiger fortere enn toppene synker.

9 Likes

Bilen er solgt, klar til å ta litt mer til uken iallefall

4 Likes

Slik jeg ser det kommer det en lang butting på denne kursen fram til neste forventningsrally. Om det blir i april eller først kommer i begynnelsen av Mai kommer an på hva som skjer med TSW relaunch.

Får bevegelse opp lenge før det tror jeg. Både ut fra det tekniske og fundamentale forhold…

2 uker til 1. april, får se :slight_smile:

Begynner å tære litt på humøret så håper vi får en rekyl snart.
Slitsomt å sitte med papirtap

2 Likes