Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Tolmodighet :slight_smile: jeg solgte nesten på 1,4 da godeste Myrseth solgte og dumpet kursen.
Hørte heldigvis på gutta her inne som kjøpte og lastet mere opp.

Det kan bli ørkenvandring. Men nedesiden er nå meget liten.
Selv er jeg inne igjen med snitt på 3,55 de skal hvertfall over 5 på 6mnd sikt.

En slik stadig “tettere” formasjon som du beskriver indikerer snart brudd på formasjonen.

Ut fra både det fundamentale og det tekniske så vil jeg anta brudd oppover. Bunner er testet flere ganger og har holdt.

Merker meg forøvrig at volumet er kraftig redusert siste tiden i en rekke aksjer på børsen (ikke bare Funcom).

Traff støttelinjen av den stigende trendkanalen, forventer at vi ender på rundt 3,2-3,3 idag.

3 Likes

Litt tolkning av en fagkyndig her? Selv ser jeg en lavt flyvende flyndre, som er et klar bullish tegn

3 Likes

En flyndre som skraper bunnen, men helst skal den holde seg over sanda og ikke begraves av sin egen dumhet og mangel på retningssans.

15 Likes

Det nærmer seg noe nå gutter og jenter!

11 Likes

Er det noe man har lært det siste året så er det at Norskebulls er ca like pålitelige som kaffegruten til å spå kursen

5 Likes

Så advarte du mg om all-inn… :wink:

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør :stuck_out_tongue:

Kan du uttdype? Har ikke lang erfaring med å følge dem.
Om man tar funcom som eksempel er fortjenesten ved å følge signalene hinsides. Samt at nedsiden er bekrenset med sl. Tilsynelatende god risk reward
Er det noe vi ikke ser @Evilfreud ?

Den er kun basert på Ta og ingenting fundamentalt. Ofte ser man melding om at “bulls are in controll” mens aksjen stuper. Å faktisk lære seg det fundamentale er langt viktigere om man ønsker å tjene penger

Slikt som dette? :slight_smile: “The game is already running on Xbox One, it looks “pretty good,” but the control system needs work to make it better.” En liten trygghet på at det ikke blir utsatt igjen.

1 Like

Det fundamentale er vel og bra.
Like fullt høyst sybjektivt, her er Funcom i særklasse.
Du kan ikke mene at dette er mer profitabelt enn å følge deres signaler!?

Jeg vil se den fundamentalt styrte Funcom investor som har 13 gangeren siste året.

Mtp at flere av Funcom aksjonærene var uerfarne og sjekket Norske Bulls flere ganger per dag. Kan signalene ha vært noe selvoppfyllende?

Alltid lett med høy avkastning når man har en liksom portis :slight_smile:

Har du sett på hvordan de beregner kjøp/salg kursene?

de venter til dagen er slutt også sier de at signalet er bekrefet / avkreftet og at de da liksom solgte.

Men sannheten er at aksjen gjerne bekrefter og avkrefter signalet flere ganger ila 1 dag og dersom du skulle kjøpt og solgt hver gang ville du ikke vært i nærheten av avkastningen til norksbulls.

Og de er de eneste som “kan” selge etter stengetid.

4 Likes

Någon som testat deras memberhsip?
https://www.norskbulls.com/MembershipBenefits.aspx?lang=en

Där får man ju signaler löpande under handelsdagen om jag förstår det rätt. Vore intressant att se hur bra träffsäkerheten är där.

Har vi fått noe bullish hammer doji kursen skal til 6 kroner stars and stripes sideveis kile i rektangulær vindskeiv vinkel i dag @holmes @irathi @bullishproof ?

3 Likes
6 Likes