Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ser selv Ca 2 kr … da kan vi få billig inngang :clown_face:

hvis det blir brudd ned, så er neste viktige støtte 2 kroner ja

Jeg har sagt det så mange ganger før, teknisk analyse er så fucket up. Støtte rundt her vi er nå sier dere? De proffe shorter mer eller pumper ut noen hundre tusen siste timen noen dager på rad og støtten er vekk, da er det sikkert en ny støtte litt lengre ned ikke sant? Dette er så enkelt å manipulere fordi det er så mange som bruker dette i sine valg, og dette hjelper de som vil ned da brutte støtter fører til salg og shortere får momentum og volum på disse bruddene? Er jeg på jordet? Var det ikke støtter på 4 tallet, på 3 tallet osv osv osv.

2 Likes

lurer svært på disse shorterne hvilket mål de har? 1 kr tenker jeg er helt urealistisk og utelukket, 1.5 høres også fryktelig billig ut og 2 kr kanskje mulig,men tviler litt.forbereder meg på ytterligere nedgang dessverre.

Ja det er utrolig at man alltid skal velge sånne møkka aksjer som gribbene elsker å shorte. Jeg sa 4,85 i løpet av slutten av neste år og det står jeg ved for det dukker vel opp etter eller annet drit som vil gjøre kurs oppgangen treg som f…
Akkurat nå er det kun baisserne som har hatt rett. Slike fyrer som Gunnar

1 Like

Jeg er enig med deg Paddy. Er ingen ekspert på teknisk analyse. Men vi hørte jo om støtte både på 4 tallet og 3 tallet så var det 2,7-2,8. nå som volumet i aksjen har avtatt er det enda enklere for shorterne å presse kursen ned. Håper som deg på at vi får noen nyheter snart. For jeg er neimen ikke sikker lenger på om Q1 klarer å få kursen over 3 kr.

Om alla börjar tveka då är vi nära vändning… kanske imorgon? :wink:

3 Likes

Marre, jeg selger ikke nå. Jeg har troen på litt lengre sikt, det har ikke endret seg. Jeg liker spillet godt selv, og det er ett godt tegn for meg. Men det som skjer om dagen er irriterende, at noe kan tjene penger på denne måten.

Og, Funcom må begynne å selge litt spill snart, dvs de må komme med noe som trekker spillerne tilbake, men iflg @Evilfreud mf er dette ganske normalt?!

Det vet jag… säljer inte själv heller… kanske i Q1 2018 så jag är långsiktigt… det ser vi när Funcom fixar lite bugs
men spännande med SWL… inte bara CE

1 Like

Oppfordrer til å flytte alt av teknisk-analyse til insider.

9 Likes

Neineinei :stuck_out_tongue: Ikke gjør det da. Da må jo jeg stille opp med mine klønete paint-analyser her.

2 Likes

Ligger ann til å settes en dobbel bunn nå, fredagen blir blå skal du se :wink:
Q1 med garanterte gode nyheter er et par uker unna, jadajada dette er forventet og kjent her inne, men markedet er slik sett seintvirkende og kommer til å pushe denne på Q1 tall.

:sunglasses:

Hadde salgsordre på 2,78 for 2/3 dager siden som jeg sletta, kjenner jeg angrer på det nå. Ikke fordi jeg må vente lenge på å se det igjen, men kunne hatt flere aksjer! Men kunne man vist hva som skjer hadde man vært rik, på tidspunktet og forventninger var det likevel rett å ikke selge.

Stress ned, så lenge det fundamentale slår inn til slutt ligger vi godt an. Ark hadde mye bugs i starten som Conan, men færre konkurrenter. Til gjengjeld er det flere som liker sjangeren nå, og når spillet får mer innhold og fikset opp i bugs blir dette bra!

1 Like

Beklager dette har nok ikke så mye på teknisk analyse tråden men så er spørsmålet om de er i stand til å rette opp i de mest alvorlige exploits som ødelegger spillet. Det er det som gjør meg usikker. Kan disse feilene føre til at Xbox blir utsatt?

Fader ta Gunnar altså, pga. den søppelposten hannes på HO så begynner alle å tro at x-box release vil bli utsatt.
Det er early release til x-box også så de vil slippe spillet med bugs.

1 Like

Gunnar er nok en av de store shorterne kan jeg tenke meg. Kanskje det er tom Haglund himself Hehe

La oss holde oss til ren teknisk analyse her, har lagt merke til at fundamental analyse ikke virker, så foreslår at dette tullet holdes i en egen tråd. Da kan man like gjerne spå i kaffegruten.

11 Likes

Der inntok vel Funcom igjen plasseringen blant topp 3 oversolgte aksje på OSE. Jeg synes det er vanskelig å forstå handlingen vi ser, selv basert på det tekniske. Kjedelig avslutning på uken, med MSI og MLI som fortsetter mønsteret med å selge nedover på lav omsetning.

Da har aksjen brutt den mellomliggende bunnen, men kun med et par ører. Bør falle videre på tirsdag for bekreftelse.