Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Stemmer godt med denne hoppbakke-analysen også:

Videre oppgang mot 3,50 i begynnelsen av juli synes dessuten gitt :grin:

9 Likes

Kanskje sånn?

9 Likes

Og så videre sånn

16 Likes

Half-pipe formasjonen til @holmes er langt bedre å foretrekke kontra hoppbakke. Isåfall må det være spretthopp!

5 Likes

@holmes Cup w/ handle formasjon?

2 Likes

Mye av usikkerhetsmomentet ligger i om vi etter børsslutt og etter mulig kursløft selve resultatdagen kan få melding om ytterligere nedsalg fra Jebsen sin side.

Vi fikk et kraftig kursfall etter siste slik melding med markedets tolkning av slike salg.

Det er litt tidlig å spå, men kan ikke utelukke dette

Tror du ikke han venter med neste batch ut til kursen har stabilisert seg igjen? Tror også det vil være vanskelig å få til dette før kursen ligger over siste nedsalg

Han ventet jo ikke sist, solgte på kurs rundt tre og etterpå falt kursen til 2,40 nivået. Selv om de sannsynligvis kunne solgt enda tidligere på høyere kurser.

Og de har jo sendt melding om at de ville avvente frem til q1 ble presentert før de fortsatte med å selge mer.

Jeg minner om at dette er en tråd om TA ikke fundamentale forhold.
La oss holde trådene ryddige!

12 Likes

Synest dette ser bedre og bedre ut, spennende hvordan denne dagen ender.

Ligger ann til å bli en god oppvarming for handel 18 Mai og på med joggesko Fredag 19 :wink:

5 Likes

Damepåstrandaformasjonen sovnet visst i 3mnd, men virker som hun begynner å våkne igjen nå :slight_smile:

1 Like

Ble litt småsvett en periode her, men støtta holder fortsatt. Hadde håpet av motstanden på 2,8 ble brutt i dag, men vi får se hvordan det går i morgen. Blir nok en generell korreksjon i markedet.

3 Likes

Jeg forstår støtten du har tegnet inn på 1,8, 2,8 og 3,8, men forstår ikke helt hvor du har støtten på 4,8 fra?

4,8-5. Ikke så mye bevegelse i det området ennå, så får se. Lenge til det blir relevant :slight_smile:

1 Like

Spørs om treet er ristet tilstrekkelig nå.

Min take er sånn, altså at man ikke kan utelukke en test av sma200, men ser liksom ikke helt hvem som skal få panikk og miste troen med 100 mill på bok (som noen slengte ut her, har ikke ettergått selv.) etter dagens nedgang, så lavere enn 2,2 virker fryktelig pessimistisk.

@Savepig - 2.20 er mitt target for inngang - hvis den kommer ned dit.

Som sagt holdt støtten i dag på 2.40 :slight_smile:

1 Like

Er det ikke bedre å kjøpe halvparten her og halvparten på 2.20, blir jo surt hvis den aldri kommer ned dit, men fyker opp til 6, 7, 10 osv de neste årene.

4 Likes

Jo, kanskje… men har ingen problemer med å kjøpe høyere da jeg har tro på caset på sikt - men er usikker nå frem mot summer sale og ørkenvandring mot Q2 etter det?

1 Like