Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

3 Likes

Bearish dark cloud cover

3 Likes

Salgssignal i dag

2 Likes

De tre siste salgssignalene slo ikke til. Vi får se om de får rett denne gangen. Alle gode ting er tre, med det fjerde skal det skje? Mulig den går litt ned nå, og det er bra å få RSI litt med. Jeg selger ikke noe nå. Orker ikke å trade.

6 Likes

Kult, kanskje jeg kjøper en av dagene! :wink:

2 Likes

Er det en riktig at Funcom nå er i bunnen på siste mnd trendkanal +/- der kursen er nå? Mens den i feks siste 2 mnd kan falle ned på rundt 1,25 +/-? Tenker på hvor man skal legge noen småkjøp i slutten av uken, jeg forventer som tidligere at det kommer nyhet rundt det nye multiplayer spillet de neste 2-3 ukene hvis det skal komme ut til Haloween (da det skulle komme 4-6 uker før release - sett bort fra eventuelle utsettelser).

Hadde jeg sett etter inngang her, er det kjøp på den røde og evt litt på den svarte, eller ved brudd opp gjennom den blå linjen

2 Likes

Skeptisk til at du tar toppen før emisjonen. Da har vi jo helt forskjellig antall aksjer osv. + nyheter som ødelegger for TA. TA heller etter nyhetene.

Ville være bedre om du tok toppen etter emisjonen på 1.8.

5 Likes

Noe slikt da, med Rød som din svarte og grønn som din lange røde.

OBS vi har også en dobbel topp på ca 1.4 nå

7 Likes

Nå må videre retning snart avgjøres. Bunnlinjen i den lille kilen holder så langt godt på 1.27. Nærmer oss også bunnen i trendkanalen. Boilinger bands har gått under midtre linje, og tidligere har kursen alltid korrigert opp når det har skjedd.

1 Like

NB verdt å merke seg at all økning (og fall) har skjedd på lavt volum siden 01.07.2016

4 Likes

Jeg får vel poste at norsk bulls sier kjøp i dag, så jeg ikke blir oppfattet som ensidig negativ :slight_smile:

7 Likes

Hvis jeg så etter inngang ville jeg fulgt med på om det kommer et brudd opp her, noe som kan utløse et videre rally.

5 Likes

Er litt make or break nå, om den kan begynne å gå og klarer å etablere et brudd over 1.40 må det være en lettelse for de som sitter inne, ellers er det nitrist.

4 Likes

Godt å ha andre aksjer også. Feks Nano :grinning:.

1 Like

Skulle gjerne sett en bunni RSI chartet som er i en fallende trend nå + et moment som kommer seg over 0 igjen.

Er fremdeles skeptisk til hvor du setter utgangspunktet for den øvre linjen. Jeg liker best å bruke TA i perioder der informasjon ikke har forandret seg drastisk…

2 Likes

Noen som kan ta en litt grundigere analyse av Funcom? Du fr en masse liker i reward!

1 Like

Jeg liker å tenke på det som at grafen forteller en historie om summen av all info markedet mottar om aksjen. Black thursday er jo her tydelig representert i chartet med et gap på størrelse med Texas.

1 Like

Men grafene gir ofte mer historisk blikk enn en korrekt spådom om fremtiden.

2 Likes

Så fungerer det slik at mange ser på det og bruker det i sin vurdering på inn og utgang, som fører til en selvoppfyllende profeti.

2 Likes