Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Derfor går du ikke inn med alt fra start, men begynner med en liten posisjon. Så kan du snitte opp eller ned med tiden.

5 Likes

Ser den. Er vel ingen umiddelbare triggere nå før summer sale uansett så satser på gevinst i APCL kan gå inn her. Orker ikke selge noe med tap for å kjøpe Fun kjenner jeg :slight_smile:

2 Likes

Da handles FUN på 2,30-tallet. Under støtten.

Du husker det jeg skrev om 200-dagers snitt i går? Tror det er ekstremt bra sted å begynne å kjøpe på 200-dagers snitt ifht. risk / reward om man holder posisjonen frem til Q1 2018. Jeg spår 2x :wink:

Det var veldig nøkternt, for at vi ikke skal være høyere enn det må PC-salget ikke tatt seg opp og xbox og ps4 lanseringen har blitt så-som-så.

Du har helt rett. Øker til 2.x :slight_smile:

2,20 støtten borte

Er da ikke borte den

Du må nå vente til slutten av dagen før du kan konkludere noe sånt

Slutter 2.4? med en OHS intra

3 Likes

Tippet 2.38.i chatten.:slight_smile:

Hah, trodde ikke det ville komme så fort…!

1 Like

Nå synes jeg ikke nederste støtte på 1,8 virker like urealistisk lenger. Da skal det fylles på godt isåfall

3 Likes

Ja, vi får laste da og få denne skakk kjørte skuten på rett kjøl igjen!

1 Like

Sånn som det virker her må jo medlemmene på denne siden sitte på en betydelig andel av aksjene i Funcom. Ingen her skjønner hvorfor den går så mye ned. Må da sitte en haug med idioter å slenge aksjer ut med store tap daglig. Noen taper iallefall mye penger!

Jeg kjøper her, lastet opp ytterligere nå på 2.23

1 Like

Trodde da jeg fikk flere aksjer på 2.40 var billig… hehe

Påfyll 40k @2,22. Galskap

1 Like

Selv det var dyrt sånn som utviklingen går nå :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kunne gjerne ligget en krone høyere for min del :slight_smile: Har vi noe vettugt å håpe på til slutten av dagen i forhold til nivåer? Er det 2,20 vi håper står eller er det andre nivåer som er relevante i dag?