Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ville blitt VELDIG lettet hvis vi kunne stenge på støttenivået 2,40. Men alt er jo svart.

Tja…Hvis den ender over 2,30 så tenker jeg kanskje det holder ift den horisontale trenden:

2 Likes

Tja, hva sier vi nå da. Kan det kalles et brudd ned? Selv liker jeg dårlig 2 store rød, de har ofte en tredjemann med seg i Funcom.

I den horisontale linjen, er 2,31 forrige laveste close. Vet ikke om man kan snakke om støtte, egentlig. Ideelt sett burde vi closet på 2,40+.

Vanskelig å time bunnen perfekt, men kjøper man litt på dårlige dager her tror jeg det kan bli bra utover høsten.

Jeg for min del tror på SWL, selv om det finnes en del argumenter mot å ha for stor tro der utifra det vi vet nå. Nekter å tro at Funcomaksjen ikke påvirkes positivt av SWL launch, om det så bare blir et par-tre hyggelige dager på rad.

2 Likes

Jeg mener ikke å si at støtte er presis 2,31. Mest interessert i at en opprinnelig nedadgående trend synes markert å ha gått over i en horisontal trend med bunnlinje på ca 2,30. Enig i at høyere close hadde vært bedre :slight_smile:

2 Likes

Vi har nå testet 2,8 fire ganger, med stadig lavere bunner. Vi har også fått et brudd på en fallende trendkanal, som i seg selv signaliserer et mer moderat fall eller endring i trend. Volumet er hittil høyest rundt laveste kursverdi etter brudd ut av trendkanalen. Mye av dette ligner på utviklingen til rounding bottom.

Brudd vil i så fall skje rundt 23.juni, kursmål 3,42.

12 Likes

Rart hvor kort en vår med fall ser ut i en slik graf. Ser ut til at trenden kan passe fint med SWL - launch datoen da? Rart å nesten kunne se psykologien i grafen. Lave forventninger i markedet til Steam summer sale starten, litt høyere forventninger til SWL-launch + at vi da kan se trenden i hvordan salget går. Vil tro veksten skal videre fra 23. juni, vi får se. Vanskelig å se hva som kan skje etter 23. juni teknisk for meg hvertfall.

Teknisk skal 2,8 brytes rundt 23.juni, opp mot 3,42.

4 Likes

23 juni, hørte jeg summer sale som begynner den 22nde? :slight_smile:

4 Likes

Fortsatt en fallende trend som må brytes. Flater seg derimot litt ut nå.

1 Like

no kjæm 'n

5 Likes

brudd ned gjennom 200-dagers glidende snitt nå, spørs om den bouncer opp igjen ellers kan den vel gå under 2kr…

Status etter dagens slakt?

Det ser unektelig stygt ut.

Stor nedgang på høyt volum i dag og brudd ned gjennom 200 dagers snitt og den stigende trenden i RSI forsterker den fallende trenden.
Noe støtte rundt 2 kr og bunnen i trendkanalen. På oppsiden er det nå motstand ved 200 dagers snitt, tidligere bunn på 2,50 og 50 dagers snitt og taket i trendkanalen rundt 2,68.
Lykke til! :wink:

2 Likes

Här på Funcom TA fungerar ej… ingenting stämde så länge jag går och tittar tillbaka :wink: på forumet. Bara önskemål… spekulanten.

marre777, putt pengene dine i Natto så kan du smile i mange år fremover :slight_smile:

1 Like

Tackar för tipset men stannar i Funcom till 2018… hoppas alla blir nöjda :wink:

2 Likes

når skal man vurdere å SL i denne? begynner å ta på å sitte nå selv om jeg har prøvd å trade litt.