Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Haha, nei harambe forsvant i dyreparken gitt :frowning:

Nå er det pedobearish spetakkel triangle hode skulder kne og tå

Oppdatert Chart.

2,8 ila neste uke i dette tempoet. Ser ingen motstand før dette nivået.

11 Likes

Håper det blir fasit☺men da er vi avhengig av at ikke kursen blir bombet. Da hjelper det lite med støttenivåer😐

2 Likes

Hvis utviklingen følger den buen som rounding bottom så nås vel strengt tatt ikke 2,8 før langt ute i august? :open_mouth:

2 Likes

Jeg holder på å lærer meg teknisk analyse @Bullishproof. I mitt Chart ligger 50 dagers glidende snitt på 2.54. Hvorfor er/blir ikke det et motstandsnivå? Så ser jeg neste motstand på 2.8 (øvre Bollinger). Overser sikkert et eller annet :thinking::slight_smile:

August kommer fortere enn du tror :sunny:

4 Likes

Hehe… Å satse på at august på mirakuløst vis skal komme i neste uke må være toppen av Funcom-optimisme jeg har sett :wink:

“Funcom-stockholders dont wear a watch. They decide what time it is”.

Fritt fra Chuck Norris-facts :joy:

4 Likes

Det er bare tidenes sitat :smiley: :smiley: :smiley:

3 Likes

Hadde dette vært et hvem som helst annet forum så hadde jeg pasta en svær facepalm meme @alleposterunder bullishproof…

1 Like

Brudd på 2,8 før august mener du vel?

1 Like

Ja, siktet til brudd opp. Ser jeg var litt upresis :slight_smile: Er du enig i tidsperspektivet for formasjonen? I så fall er det vel evt også forsåvidt innafor med et kortsiktig fall nesten ned mot 2,1 i neste uke uten at det bryter med formasjonen mot 2,8 tenker jeg. Satser egentlig på det for jeg vil gjerne inn med litt til der :wink:

1 Like

Ja, tror nok det vil ned mot støtte en gang til før brudd, men tror også bruddet kan komme i overgangen juli-juni da det tilsvarer ca 70% av formasjonen.

2 Likes

Optimisme for deg, men helt greit om sommeren varer en evighet med kurs rundt 2.4-2.6, masse sol og bading. Men selv om jeg husker sommeren fra min barndom som evig lang er jeg blitt mer pessimistisk og satser på at den er fort over også i år.

Mange vil bli rik over natta, men jeg har god tid jeg.

4 Likes

Eg har gjort det bedre med aksjer, etter at eg har forstått at mann ikke blir rik over natta.

5 Likes

Enig med Kula, 50 dagers glidende snitt er vel å regne for et motstansnivå, eller?

Som jeg ser dette bildet med min riktignok meget begrensede forståelse av TA, er at kursen nå har brutt opp gjennom 200 SMA og EMA, møter dobbel motstand i 50 SMA og fallende trendlinje på ca 2,53, brytes det også så burde vi vel være over 3 ganske kjapt? Men hvis den ikke klarer det og snur ndeover igjen og kansje går under 200 SMA igjen, så kan vi vel fort se 1,80…

Legger kansje for mye vekt på glidende snitt og hvor mye det egentlig spiller inn, men synes spesielt bruddet gjennom EMA er viktig, blir det bekreftet så kan det gå fort oppover. Korriger meg gjerne hvis dere mener jeg har misforstått fullstendig :grin:

1 Like

Tror vi må høre med andre @sageman. De ønsker nok ikke å svare oss.

Se rundt juli/ august i fjor litt samme situasjon som nå, det blir motstandsnivåer men kursen kan snirkle seg oppover gjennom disse

1 Like

Jeg syntest din betraktning er god sageman!

Om jeg skal driste meg til en spådom, ser jeg for meg at det ila neste uke + dannes en høyre skulder i en middels stor omvendt hode skulderformasjon. Momentet og psykologien i aksjen ser ut til å ha snudd. Kan se ut for at salgs feberen er over. Brudd opp fra ohs vil dra kursen pent opp til ca 3 kr. Deretter smeller det opp med xbox lansering :slight_smile:

Skulle feberen dra seg til igjen, ser vi muligens en intradags lav i området 1.85-1.90 etterfulgt av massivt feriepenge forbruk :grin:

3 Likes

Er det en sperre på 2.50?