Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Dette finner du lett tilgjengelig på Norskbulls.no
http://www.candlesticker.com/Introduction.aspx?lang=en

Omtrent en måned siden vi var på disse nivåene, har trenden snudd?

Fin trend siste uka :slight_smile:

7 Likes

Så at den snuste på 2.71, sist gang den var så høyt oppe må vi helt tilbake igjen til april, haha

1 Like

Shit, for moro skyld kikket jeg tilbake på chartet og hvilke ukedager kursen har blitt bombet på: tirsdager (og en sjelden onsdag).

Er det fordi kursen har gått høyt på de dagene og folk tar ut gevinst, eller er det fordi illuminati systematisk har bombe dag på tirs/ons?

xD

5 Likes

Siden det er så lite futt i denne threaden velger jeg å legge ut min ubestridelig nøyaktige analyse.

7 Likes

Ja, det ser ut som kursen endelig har etablert seg på rett side av motstanden den tidligere har testet flere ganger. I tillegg har kursen både brutt opp gjennom EMA og 50 MA, så kansje det er duket for en kurs over 3 igjen snart…

2 Likes

Ikke langt fra en klassisk omvendt hode skulder det der?

Jo.
Man kan bruke så mye fancypantcy formuleringer man vil.
Jeg er mere på “ta for dummies” stadiet, så jeg lager meg en strek ned sånn at jeg skjønner at vi går nedover, også lager jeg en strek opp når jeg tror vi går oppover.

Edit: de fleste ser etter, og leser det de vil eller trenger utifra ta.
Jeg mener vi er på vei opp, og har vært på vei opp siden bunn.
Utenom det ser det fortsatt ut som det er massiv motstand imot 2.80, men vi har litt mer støtte denne gangen da vi har jobba oss opp, istedenfor å skyte opp og dette rett ned igjen. Jeg har ikke helt trua på at vi bryter 2.80 helt enda, ikke uten noe snæx.

3 Likes

Det er nok et stykke unna: veldig luftige skuldre i så fall - jeg er helt fersk på TA selv…

Trodde ikke 2.69 skulle brytes så tidlig, men ble positivt overrasket. har vært på det intervallet siden forrige mnd. Liker utviklingen, får se de neste ukene :pray:

1 Like

Kjenner en snek av jetfuel her nå!

Etter volumet å dømme ligger det ann til en liten sving ned, for å hente fart gjennom 2.8
Forventer en solid økning i volum når 2.8 brytes. Spennende her nå framover!

13 Likes

Takk, så enig!

Ser ut som trenden har snudd, vært en solid oppgang, den har ikke vært så høy på noen mnd nå, spennende frem mot xbox launch :smiley:

2 Likes

11 Likes

I går var den trendmessig negativ fra Investtech:

“Funcom (FUNCOM) sluttet på 2.72 kroner etter en svak oppgang på 0.74%. Dette var den sjuende dag på rad aksjen steg. Aksjen er trendmessig negativ på mellomlang sikt, men har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved ca 2.70 kroner”

Det er jo logisk. Den brøt jo den fallende trenden igår :slightly_smiling_face:

2 Likes