Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Litt av en trendkanal :wink:

5 Likes

Sky is The limit in august? :joy::joy:

1 Like

Er det Funcom Airlines som er på ferd mot Mars? :airplane::rocket:

2 Likes

Stemmer for at vi skal opp og over 3.3 i morgen eller onsdag :sparkles:

11 Likes

2 Likes

D-cup formasjon?

3 Likes

Noe mellom symmetrical og ascending triangle, bullish “continuation” pattern.

5 Likes

7 Likes

Passet på og tar mig en posisjon, vi har sikkert bra støtte rundt 0.236 samt MA 30 + 100. Momentum og trenden er opp, ser ingen grund til att den inte fortsetter. Tar mot fib 0.618 på 4.10 - 4.60 kr.

2 Likes

Du satser på close over 2.94 da, som du har streket opp der? I tilfelle vil den reagere perfekt ifht. fib.

Streket viset aktuelle kursen når jag tok bilden. Har ingen formening om close idag, vill mest se att støtte nivåer ikke brytes. Har en stop-loss under dem visst vi bryter ned. Men jag tror absolut med dette momentum att vi får se høyere nivåer snart, mest sansynlig vinsthenting vi sett siden 3.2 nivåene. Bør være en nok stor rekyl for videre opptur. Value + momentum = kjøp.

1 Like

Velkommen till Babyrage’s tekniske analys skole del #1

Etter ett sterkt momentum upp skjer det alltid vinst hentninger. Den mest “optimale” nivåen att kjøpe for videre opptur er fib 0.382 - 0.236. Fib 0.5 kan fungere vid veldigt sterkt momentum, og fib 0.618 burde aldrig kjøpes. Grøn zone er den zone man bør handle for best risk / reward. Selges aksjen ned under fib 0.236 skal man holde seg unna då momentum mest sannsynlig har snudd till negativ trend.

Velkommen åter neste uke for en ny leksjon!

… fleiper selvfølgelig.

12 Likes

Vær forsiktig med sånne formasjoner. Vi erfarte at etter en puppe-nippel-formasjon så kom det et kraftig fall. Pupper i chartet er skummelt.

3 Likes

Tror SL-en til @babyrage kicker inn snart?

1 Like

Folk burde ha BPOOL istedenfor. buy profit on others loss. Usannsynlig lave kjøpsordre som tikker inn stadig vekk når det raides

1 Like

Den lever fortsatt, har GAV på 2.87 og stopp 2.83, men jag syns den handler svakt. Kan godt vise seg funcom gjør en tarzan nå og slipper nedover idag eller imorgen. Min TA viser botten rundt 2.85, og det er farligt nære min stopp, så en aning tidlig er jag.

Jeg har kjøp på 2.86 og 2.82.

2 Likes

Der kom tarzan

1 Like

Kursen har gått fra en sidelengs over i en stigende trend så selv om den dipper her tror jeg det bare gjelder å være tålmodig.

15 Likes

Spørsmålet er hvorfor den dupper såpass mye før SWL / XBOX. Fra 3.20 ned til 2.85. Men tror vi ikke skal helt ned til 2.50 @holmes (jf. støtten på 2.83).

1 Like