Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)


Følger man den lengre trenden så er det ikke helsvart enda, men er på et viktig nivå nå ja.

6 Likes

Hvordan ser det tekniske ut nå? støtte på 2,20 og 2kr?

Blir sikkert en dobbel bunn av dette, med støtte rundt 2,2. I så fall får vi nok en periode på 3-4mnd med vandring mellom 2-2,8. Synd at støtten ikke holdt ved trendkanalen.

5 Likes

Snaut 3 mnd til vi får tidenes Q3 fra Fun.
Når begynner markedet å fokusere på det.

1-2 uker før rapporten, tipper jeg

Husker betonggulvet på 3 kr :joy::joy:

5 Likes

@Bullishproof Kunne du forklart hvordan du kom fram til støtte rundt 2,2? Kunne du også forklart ca hvor stort intervall du mener når du skriver støtte på rundt 2,2?

Som den nybegynneren jeg er på teknisk analyse, så hadde jeg jo tenkt at den laveste closen var 2,09 og intradag var vi nede i 2,03, og at det er disse to som danner bunnen? Hvis jeg skal analysere ut fra det du har skrevet, så kommer jeg fram til at volumet er relativt lite under 2,2, og at det er derfor du setter bunnen rundt der?

Takk for analysen :slight_smile:

3 Likes

@Christian eneste grunnet til at jeg ser det er støtte på ca. 2,2 SMA 300. Så får vi se… håper @Bullishproof kan utdype. Hva mer han ser.

Støtten er sterkere ved 2,2, da dette er et punkt kursen snudde på 3 ganger ved forrige dip. Kan gå lavere, vi får se.

3 Likes

7 Likes

Salgspresset har dabbet av og kursen snudde fint i bunnen, av den lange stigende trenden.
Skulle være gode nivåer å gå long Funcom nå.

12 Likes

Bullish harami bekreftet i dag

55

12 Likes

Ja da gjør vi oss klare for nedtur i morgen

5 Likes

Nei, det var da som søren, jeg håpet på kurs ned på 2,1x så jeg kunne laste ferdig. Er vel en sjanse for at det ikke treffer? :thinking::blush:

Hvor er shorterne når du trenger dem. :imp:

5 Likes

Når man har fulgt dette selskapet over lengre tid:

Thats the spirit ! :joy::ok_hand: herlig :joy:

13 Likes

Der er vel et gap, opp til 2,45 der skal lukkes? for et par dager siden.

Kan nogen forklarere hvordan gap defineres, er det fra dag til dag, at der ikke må være spring i kursen?

Mvh Vandregutten.

1 Like

Gjelder stort sett alle time frames i chartet. Så dette avhenger av ens tilnærming.

3 Likes

Dette kommer fra erfaring og ikke fra teori, men “gap fylles alltid” har alltid vist seg å være riktig til slutt. Om det tar 1 år eller 1 minutt varierer. Gap opp og Gap ned betyr ikke at det vil fylles med en gang, bare at det ser ut til at kursen før eller siden vil komme tilbake til den kursen.

1 Like

Kommer det nyheter til uken? :face_with_raised_eyebrow:
Kan se ut som det ligger en småfin Morning Doji Star i ukes chartet. :face_with_monocle:

5 Likes

Har du ikke noe bearish doji harami big ass grizzly bankrupcy bear a? Så vi kan få oss en opptur snart!

3 Likes