Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Har jag missat något insiderköp som skett idag?

Nei, det har du ikke.

1 Like

Insider fra Tekinvestor som handler :wink::eyes:

Starter tilbakekjøp til uka og frem mot Q4 rapporten

@Shadowsbane er hovedmistenkt :shushing_face:

1 Like

Så stille det var her i dag da? Høyt nok volum for Teknikerene? Eller skal vi fortsatt lukke capet på 11,60 ?

5 Likes

Ble tatt på sengen, med laksen i hånden i dag…

Håper på pullback / retest av bruddet i dag.

2 Likes

Fikk tilbake mye rundt 14 men det som skjedde siste halvannen timen kan ikke jeg ta cred for desverre :slight_smile:

Men jeg mangler fortsatt 120k, så for min egen del får jeg håpe sjansen byr seg igjen iløpet av de neste par ukene. Holder den seg over 14.50 frem til Q4 rapporten så kjøper jeg for det som er kurs.( med mindre den stikker som f…)

3 Likes

Mangler du 120k aksjer?

Skulle gjerne hatt de ja, men jeg tror nok muligheten byr seg igjen iløpet av de neste ukene… det gikk for fort for meg i dag :slight_smile:

1 Like

Ikke bra for nytelsen det! :joy:

1 Like

Hadde du giddet å gjøre en TA nå?

Det ble et ganske pent brudd opp av skyen i dag, men samtidig, X9 er under X26 og F26 er under kursen. Kursen må holde seg her opp i rundt en uke for at signalet skal bli positivt. Det er støtte fra toppen av skyen på rundt 14,30 - 14,80.

Min “feeling” er at dette er en pump, men det er endel fundamentale triggere som er på vei nå.

2 Likes

Norsk Bulls melder om kjøpssignal i Funcom nå:

De har ikke helt truffet i det siste:
image

Det ser unektelig bra ut…
Denne er fin: Traderhjørnet

3 Likes

For å snu på det: Sannsynligheten for at de bommer 5 ganger på rad er jo…relativt liten :wink:

4 Likes

Men, denne gangen satt ikke alle fullastet, det er ihvertfall ikke inntrykket mitt. Blir veldig interessant ut uka!

Kjenner att jeg “sliter” litt med å aklimatisere meg til den nye kursen i Funcom.
Etter gårsdagens VANVITTIGE :wink: oppgang er vi nå 1,11 over omregningskursen som var på 13,89
Altså enorme 0,24 over, etter gammel kurs. Lurer på om jeg hadde vært like oppglødd med 0,38 øre opp med gammel kurs. Klager ikke altså, 6 sifret++ oppgang på min portefølje i går.
Mener fremdeles att vi burde ha en par tre kroner å gå på uten att dette er dyrt. Å så kommer nyhetene på rekke og rad. En halvdårlig, som er Q4. Å så kommer de gode på rekke og rad utover vinteren/ våren.

1 Like

Haha ja, er vel ikke så wow sånn sett egentlig, men psykologisk er jo en oppgang på 13-14% og tosifret kurs i funcom ganske bra :stuck_out_tongue:

1 Like

Close 14.5% opp er signifikant. Kursen i seg selv har ingen betydning slik sett.

Neida enig i det, må bare få stokka hue til den nye “hverdagen” :thinking::rofl: