Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Fikk utrolig nok inn kjøp på 14.20. Neste ligger på 13.80 og så på 13.40. Håper ikke jeg får de, men ingen krise,

2 Likes

Du får de om støtta på 14 går. Pleier å være en del salgsvilje i forb. med kvartalsrapporter, så vi får se til uka hvor sterk støtta er. Jeg la inn en post på 24k for å bidra til støtta :joy:. Griner heller ikke om jeg får den. Det er egentlig trade potten, men logger av frem til Torsdag neste uke, så da la vi det på støtta i Funcom​:blush:

5 Likes

Hvis den formasjonen som jeg ser for meg slår til nå så er kursmålet 45 kroner. Dette er såklart et ekstremt bullsenario som krever at ekstremt mye går riktig vei for Funcom nå. Og skal det slå til så skal formasjonen og dette “litt crazy” kursmålet innfris på kun noen måneder.

4 Likes

Se så vakkert. Jeg vet jeg gir et dårlig inntrykk her, men jeg ber bare om at dere ler med meg og ikke av meg… :slight_smile: Men der er formasjonen tegnet sånn ca.

19 Likes

Det er jo tross alt Funcom :wink:

Er den dippen etter launch eller? :stuck_out_tongue:

Her er formasjonen slik den så ut for tre uker siden. Ser ut til å holde enda :slight_smile:

2 Likes

Jeg har troen på 2018 og pipeline. 40+ kroner er bull, ja, men ikke usannsynlig. Jeg selger ingen aksjer til under 40,- dersom launch og innledende salg ser lovende ut. Sånn sett er det artig å se algoene som selger ned kursen i dag med 10 aksjer der og 100 aksjer der.

Haha, og der dumpet en som hadde VELDIG lyst på mounts sin beholdning. Ingenting slår Funcom-aksjonærer :wink:

2 Likes

Vi kunne like godt ha ligget å hoppet mellom 17,- og 18,- på dette tidspunktet…

Her er en jeg tegnet for noen dager siden som jeg har sett for meg (hvis vi er i den fasen jeg tror vi er i). Kursmål ca det samme som deg, og fraktalen hentet fra akkurat samme sted som du markerer.

Blir jo selvsagt bare spekulasjon, men er vi i fase D og på vei inn i fase E er det ikke usannsynlig at vi ser mye høyere kurser enn i dag.

7 Likes

Done like a pro :blush:

4 Likes

Holder SMA50?


Kurs > SMA50 > SMA150 > SMA200. Neste som bestillt av babyrage? :smiley:

7 Likes

8 Likes

Kaffen er servert, bare å sette seg tilbake å nyte turen.

12 Likes

Her er det vel et rektangel under utvikling? Høyden på rektangelet tilsvarer ca. 6,50 kr fra bunn til topp. Ved brudd opp vil potensiale i første omgang da kunne bli ca. 23kr aksjen. Nå vet vi at Funcom har mye på gang, så håper på høyere kurser på litt lengre sikt :smiley: Kom gjerne med synspunkter her! :wink:

2 Likes

Potensialet 6.50kr fra rektangelet samsvarer godt med potensiale i C&H formasjonen over med 6.90 kr
Brudd opp fra 16.7kr + ( 6.90kr) = 23.60kr

1 Like

Enda mer positiv TA. Positiv Reversal RSI indikator.

Alt peker opp for FC nå gitt.

2 Likes

Volumet i dag er latterlig, med stor spread. Noen som har lyst til å kommentere?

Stille før stormen, @Christian! :+1:

Blir ikke storm før etter Q4 :slight_smile: