Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jeg tenker nå at kursen, hypen før launch og google trenden kommer til å slå følge, og at det blir en parabolsk tur mot launch. At det kommer en ukes korreksjon nå er mulig, men det avhenger av at salget ikke øker på. Noe slikt:

… Samtidig, hvis man tenker at historien gjentar seg, så stemmer det @Bullishproof sier om en korreksjon bra inn, om ikke hvor langt ned korreksjonen går. Toppen pre-launch kom 2 uker før lansering, bunnen en uke før lansering.
image

Jeg tror dog ikke at en korreksjon skal sende oss så veldig langt ned, 19 - 19,50 er så langt jeg tenker det går. Hvis det blir noe av da. Er jo kjedelig å selge nå, hvis Funcom øker reklamebruken litt nå og Conan Exiles bryter inn på topp 25 lista globalt.

Dette er det jeg tenker meg når det kommer til google trenden:

4 Likes

I mitt chart er det støtte på 18.7 og motstand ved ca 23 kr. Er på mobil så får ikke lagt ut chartet.

Litt pussig at du dukker opp med den der nå. Etter at vi ikke har sett deg her på flere måneder :thinking:

Förlåt men var har du varit senaste 2 månader? Legat under en sten? . Prata om 16.7 nok nu? :earth_asia::joy: Ge dig

1 Like

Jobb. Stikker innom når jeg har tid, og har gjort det de siste 6-7årene.

Ikke bli fornærmet om en analyse ikke virker logisk med selskapets utvikling. Dette er 100% objektiv teknisk analyse. Og som jeg gjentar til det uendelige, jeg er meget positiv til det fundamentale. Så jeg sier ikke selg.

11 Likes

Og @Bullishproof har stort sett levert veldig bra TA :slight_smile:

Det skal nevnes at såvidt jeg vet, og utfra TA-en hans, så trader han litt mer enn de fleste her. Mao, skal du følge rådene, så blir det fort noe trades når ting står og vipper.

1 Like

Tullete at det skal bli så mye drama grunnet en TA. Ta heller til dere lærdom når noen orker å poste slik ting. Virker som det er å banne i kirka å komme med negativ TA i Funcomtrådene.
Vi er da alle klar over hvordan det ser ut for selskapet. Shit is looking good!
Ta TA for hva det er. Indentifisering og tolkning av tekniske formasjoner.
Jeg setter iværtfall pris på innleggene dine @Bullishproof.

11 Likes

Det dumpes bra nå og kursen kan for ned så opp. Samt @babyrage har solgt det er jo en Teknisk indikator i seg selv :wink:

Babyrage sålde bort sig på 18 nok

han kjøpte på 19,4 og solgte igår. Samt solgt på forrige topp. Har peiling den gutten der :wink:

1 Like

Samtidig må det være lov å stille spørsmål over at en så smal TA-tolkning kommer nå, når alt annet teknisk blinker “kjøp” :slight_smile:

Ikke fordi det nødvendigvis er mistenksomt, men rett og slett en litt underlig smal TA-tolkning i disse pre-launch tider.

1 Like

At det kommer en pre-launch dump i Funcom er jo omtrent like vanlig som en pre-launch hype. :stuck_out_tongue:
image
Hvis den snur på 20,80, så synes jeg det ser pent ut, hvis ikke, så går vi nok kjapt til 20,30.

Ichimoku-skyen har støtte på 19,8 - kan fort hende vi skal dit.

RSI er meget høy og det indikerer som regel et kortvarig kursfall, og ihvertfall i Funcom.

Dumt for de som ikke har solgt. :joy:

Greia er at aksjen, selskapet og aksjonærene er grunnleggende mer solid(e) nå. Ingen på topp 20 hverken vil eller klarer å dumpe kursen ned til 16-tallet før 8. mai.

Punktum :slight_smile:

1 Like

Absolutt. Helt enig i at begge sider må belyses og argumenteres for/mot. Men responsen på negative TA innlegg her er sjeldent konstruktiv.

2 Likes

Hold på hatten :cowboy_hat_face: Denne uken har vært en blåkopi av forrige uke til nå. Fortsetter det i morgen og fredag er vi godt over 22 ved ukeslutt :sunglasses::moneybag: Det er TA’en sin det :chart_with_upwards_trend::rocket:

På 5 och 15 min ser TA negativ. Har du längre tidshorisont än så pekar allt på BLÅTT

1 Like
![Skjermbilde|690x398](upload://ohMRbnPq4S8rEPqpJmJgOtdaRJW.JPG)

Trendkanal topp 21,71

Bunn 20,52.

Ser ut som vi skal ned en tur, en fis så bouncer den opp igjen

1 Like