Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

takk for nyttig link =)

Wow - se High and Thight Flag som Nano er inne i nå! :slight_smile:

Overall performance rank (1 is best): 1 out of 23
Break even failure rate: 0%*
Average rise: 69%
Throwback rate: 54%
Percentage meeting price target: 90%

3 Likes

Det ser da mer ut som enten starten på et loose flag, eller en pennant? For at det skal være et high and tight flag, så burde det hatt candles av ca samme høyde (ok, ikke helt riktig beskrevet, men nesten).

Inntil videre, så er nano i en http://thepatternsite.com/pennants.html Bra pattern det også, men her tror jeg du burde se på volum før du helt bestemmer deg for at det er tilfellet…

Men Funcom har jo ikke tidligere lansert et spill som allerede var en suksess. Da var det alltid “Make-or-Break” for Funcom som selskap også. Og ikke har de lansert to såpass lovende spill i samme år før heller. Jeg tror ikke 8.mai blir årets high. Det er jeg villig til å vedde mye penger på også. Noen som tar i mot? :wink: Nei trodde ikke det…

6 Likes

HS (rød strek ca der @vcp tegnet den) eller OHS på veg i en konsolideringsfase?

3 Likes

@Irathi jeg har samme kritikk til OHS som til vcp sin HS, den foradgående formasjonen er feil. OHS skal komme på bunnen av en nedtrend. :slight_smile:

1 Like

sånn

nedadgående trend tegnet inn;

Nettopp, det er derfor det bare står RT 32,- i memen :clown_face:

Ser at jeg blir eid av min egen upresise formulering. Jeg burde ha skrevet at HVIS Conan Exiles flopper, så antar jeg at launch-dagen er den med høyest kurs. Hvis det er en suksess, så er det liten grunn til at launch-dagen skal være den med høyest kurs. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Nå synes jeg forøvrig det ser veldig bra ut. Både det tekniske og ordrebok :slight_smile:

Nå er jeg forvirret @Paddy80 - @Christian sier Ascending Wedge har stor failrate, @Irathi sier vi har en OHS og @Evilfreud - vel, Evil er evil og kan ikke TA, mens @h3nk1 sier vi skal til 31 kr.

Sier dere at jeg burde kjøpe FUNCOM nå?! :scream:

2 Likes

Nei, vi sa du skulle kjøpe Funcom på 13 kr, sammen med Swedbank Robur :stuck_out_tongue:

5 Likes

Helvete vad de pratas här. Har alla köpt dippen nu?? Tåget går mvh :sunglasses::heart_eyes:

1 Like

En mindre vcp formasjon her nå, god helg! :smile:

Hadde ikke $$ da. Har nå. De går enten inn i Nano eller Funcom. Men … this: 28rasdauy

2 Likes

@Nocturne

Poenget mitt var vel at det skal mye godvilje til for å tegne både en HS og en OHS i dette tilfellet.

Og godvilje er lett å tegne inn om man ønsker det…

3 Likes

Ser fin ut den, forrige gang vi fik ohs og vcp fikk vi en god reaksjon opp.

1 Like

IMG_1352

5 Likes

High will skje når mutant releases.

2 Likes

Er du så sikker på at mutant blir en fiasko? :wink:

2 Likes