Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ikke nødvendigvis ut i fra TA som denne tråden handler om :smile:

1 Like

Hehe, tjaaa. Vet nå ikke om jeg enig i den stemningsrapporten. Uansett 20,40,- er laget titanemaljert betong :muscle:

4 Likes

Ikke som stemningsrapport, den er veldig bull. Mer den subtile stemningen.

Den tror jeg du finner noe lavere, men 20,40 kan holde av selv om den ser noe spak ut pt :slight_smile:

jeg skjønner ikke kommentarene om at flere indikerer det er tid for å selge? har jeg så drøye bias-briller på? jeg leser da alt her inne, og kan da ikke huske en eneste slik kommentar? mitt inntrykk er at nær sagt samtlige her inne mener kurser på lavt 20-tall er for lavt, og at de derfor blir sittende. merkelig mismatch mellom inntrykkene her altså

Boom det var granitt :wink:

Man kan nästan tro det är du som styr kursen :wink:

4 Likes

Kommentar til småprat indikatoren: Jeg selger ikke i dag…:wink:

Du er ikke første mann som tror det :slight_smile:
Har for lite kapital dessverre :face_with_raised_eyebrow:

Hadde du lest fasit på forhånd? :slight_smile:

1 Like

6 Likes

Da traff vi på forventet antall % nedgang, akkkurat som ved ea.
Dags at kjøpa igjen. 18-19 ligger siste ordre.
Raeady for launch!

2 Likes

Man fikk en god pekepinn på fredag om man så negativ divergens i RSI. Jeg tror om den bouncer her og lager en lower high på daily så går vi i beste fall sidelengs. :wink:

Edit: skrev jo innlegget uten å se på chart - litt kritisk dette nivået, potensiell (spekulativ) HS: ellers legge til at vi alt har en lower low, og må få en lower high ila. uken for å være bearish.

Etter å ha sett det fundamentale i dag, så irriterer det meg bare at jeg ikke la ut en ordre nær toppen av det jeg så på som trading-rangen, mao litt over 19,5 :stuck_out_tongue:

1 Like

I hvilken verden er siste dagenes, og dagens negativa volum positiv? Ikke i den vi lever i hvertfall :stuck_out_tongue:

Jeg skjønner ikke du ikke irriterer deg mer av å ikke ha solgt sist uke når du så det samme som meg :slight_smile:

“worst casen” min var på 19,50-ish, jeg hadde bare ikke forventet at vi skulle komme dit. Spesielt når PS4-versjonen som er et par måneder gammel var bra nok til at den ble streamet uten problemer i timesvis i helgen. :stuck_out_tongue:

Jeg tenkte på et chart jeg postet for lenge siden, divergensen har vært der en stund, om en ikke fra day to day - se på litt lengre bilde:

Du er for sein til festen baby, dette er bemerket og kommentert over her, i forrige uke.

For sein? Jag solgte 20.70 - 21.30 for snart en måned siden :stuck_out_tongue:

I en lengre bilde har ikke siste dagenes volum noe større påvirken. I weekly har vi fallende volum. Spørs om 18-19 (første weekly demand område) eller tidligere UT blir support denne gangen.

Lykke till dere som eier!

4 Likes

Takk! Skulle solgt mer på vei ned fra 22 - 23, men hadde kjøpt der vi er nå samme hva, så det er snakk om ± 10%. Så får vi se om FA-en min er noe tess. :stuck_out_tongue: