Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Tbh, jag gidder ikke :joy:

Har du skjønt hvordan pris og volum viser retning så vet du hvor aksjen skal kommende uker.

1 Like

haha jag fattar då du fått en hel del skit. Men volymen är tillbaka;)

1 Like

Mangler så langt 75 millioner nok i omsetning i dag vs onsdag😏
Onsdag 112millioner, close
Fredag 32millioner, pt.

Spennende å se om gap’et skal lukkes i dag, ref Kilen til Bullish over.

För att vara en fredag när folk är “lediga” så ser volymen rätt bra ut.

3 Likes

Mine linjer fra slutten av mars:

…aaand there you go:

Perrfekt! :joy::innocent:

6 Likes

Er det ikke et problem når bunnen på 4. er lavere enn toppen på 5. ?

Det er bare å finne en annen som passer, nok av modeller og diagram :smile: det gikk ikke helt som traderne ville i dag, synd… (for de). Men året er ikke slutt enda!

Mulig jeg ikke fikk fram (selv)ironien tydelig. :grinning: Litt av poenget var å synliggjøre hvor lett det er å tegne streker i ettertid. Dette kartet så jo bemerkelsesverdig bra ut lenge, men med fasiten i hånd så er vel enden på visa likevel at jeg vil være veldig skeptisk til slike prediksjoner. Tenker det er bedre å holde seg til å prøve å se mulige støtter og motstander fortløpende.

1 Like

Salg onsdag morgen, kjøp onsdag ettermiddag? …Tror mange tradere koste seg i dag faktisk :slight_smile:

… men hadde du ikke tegnet strekene på det først chartet i mars? Topp #3 traff jo riiimelig bra på høyde. :slight_smile:

Helt enig :slight_smile:

1 Like

Joa, den traff nesten klokkereint, men jeg satte punktet kun på grunnlag av at det var et gjentakende åpning/sluttkurs-nivå i feb 17, ikke på grunn av noe dypere Elliot Wave :slight_smile:
Også var det noe drit at jeg ikke satte en forhåndsordre på salg der, for den dagen 23 traff så var jeg alt for opptatt på jobb til å følge med nok hehe

Gikk tilbake till litt gamle bilder. Siste dagenes volum taler for att 17-18 kr kan bli aktuellt. Og enligt min gamle analys skal vi siden besøke 27-28 kr, men forutsetter ikke den negativa volumet fortsetter.

Kjør vi på med en updated så har vi litt støtte rundt 18 kr, men også fibonacci nivåer mellom 12-16.50 kr.

4 Likes

hvor mye skal man legge i volumet idag på en inneklemt dag som denne? er vel vanligvis dårligere volum på børsen generelt på inneklemte dager, uten at jeg kan dokumentere dette 100%

Nå fikk du jo meg til å se ut som en tyv da, om jeg ikke viser til denne fra begynnelsen av mars også: :joy:


Uansett var selvfølgelig din bedre begrunnet enn min :wink:

Haaaeee???

EDIT: Sorry, misset ditt inlegg. Du var jo spot on buddy :smiley:

Forumet tar form som en tro kopi av det forumet som stadig vekk nedsnakkes her. Det er tydelig av det oppstår to motpoler nå, så at reflekterte innlegg uavhengig av analyseteknikk og vinkling blir konfrontert med mer eller mindre hat/frykt er meget synd.

For noen år siden var det mer effektivt, der forumet ble brukt som et effektivt verktøy for å samle research og analysemetoder for å deretter kunne dra en konklusjon. Har dette blitt til en slags abstinenspreget kontinuerlig forsikring til seg selv om at man har rett? Og at de som ytrer sine meninger med en annen forståelse enn seg selv helst burde holde kjeft? Dette blir for dumt.

Skriver dette på Ta, da det er her det er mest tydelig og hvor jeg selv er mest aktiv. Så spesielt rettet mot de som mener vi manipulerer, baiser etc: Hvor er dere i de 75% av tilfellene hvor våre analyser er bullish? Jo, da gir flere av dere likes :slight_smile: Litt spesielt?

30 Likes

Dette er dessverre baksiden av ett forum i enorm vekst. Jo flere brukere jo større sjanse for forum støy.

1 Like

Hvorfor er det ikke etablert en Innsider TA tråd for Funcom?
De fleste av dere som er interessert i dette virker da å være innsidere.

Kun et forslag

Den finnes vel…langt nede

De fleste av de som hater TA i Funcom mest er innsidere de også tror jeg :wink: