Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Evt hva er neste motstand over 25 :wink:

1 Like

Neste motstand er 26 som , @Bullishproof sa i går.

Det som var motstander på vei opp er jo nå støtte ved en eventuell pullback.

1 Like

Mener du kursen skal ned mere enn 5% på grunlag av det vi fikk vite i går? 23 kr bør vel være ett ganske sterkt støttenivå? Var ihvertfall ett nivå kursen stanget imot flere ganger før bruddet endelig kom.

Hei,

Spørsmålet var om hva som var støtte under 23. ( gapet 22,6 Evt.)

Tror ikke den skal under

Gap tettet

2 Likes

Spørsmålet er om den støtten holder eller ikke.

Vi ender vel på rundt 4% i minus i dag tenker jeg

Chart er i høyeste grad intakt slik jeg ser det:

image

3 Likes

Er nå fortsatt 5 timer til sluttauksjon. Så er vel greit å vente til vi vet hvor den closer.

2/3 dumper utført så spørs

Noen som prøve seg med en analyse her nå?

Mye støtte rundt 19 ?

Neste støtte nedover, 20,50-ish, motstand oppover 23-ish

1 Like

Ser da ut som kursen er nær brukbar støtte, ref chartet til Christian. På tide å laste inn igjen.
:grinning::muscle:

1 Like

Trading range 19.1 - 24,7, kjøp under 20.96 virker som en god ide?

Banner sikkert i kirka nå men jeg avventer til kursen er 17’ish.
Ref chartet til @Christian + utålmodige svensker,dalene salgkurve og nyhetstørke de neste ukene.

2 Likes

Hvis vi skal ned på 17, så er chartet brudd og vi er byttet trend, chartet bunner ut mye høyere :slight_smile:

1 Like

Jeg tror vi holder hallelujah og kirkestemning til de andre Funcomtrådene :slight_smile:

Personlig ser jeg på rundt 19.1 som en bunn hvis positiv trend skal holde seg… går den under dette, så er den positive trenden brutt, og da ville jeg nok vært mer skeptisk til å kjøpe under det nivået før jeg så noen som helst tydelige signaler om at en bunn nås.

2 Likes

Man kan fint begynne å kjøpe litt her slik jeg ser det, men om vi faller under 20 er veien kort til 19.

Virker som en lang vei ned til 17, så det tallet kan jeg ikke si meg enig i. Som de sier over her, da skal vi kræsje ned til et bearish trendskifte.

Skulle gjerne sett hvordan du tegner opp det scenarioet @kjetils

Jeg er et godt stykke unna å være makset ut i Funcom nå, men tror jeg hadde vært der før 17 kr.

Vi må vel ha en gap på oversiden nå? Rart at det ikke skal tettes