Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Do tell?

1 Like

Booooooooooooring :smile:

0.8%. Jaja, man får ta det man får :slight_smile:

3 Likes

det kommer på mandag da.

3 Likes

RSI er nå på sitt laveste punkt siden høsten 2017 (før ROBUR kom på banen, og alt var beksvart).

4 Likes

Ser Funcom kommer inn i et støttebelte som kan være av interesse. Kan være den tar i mot på FIB 50% og ned mot 16.70-16.50, men havner den i kanalen under (grå boks) tror jeg det kan bli kjedelig sidelengs utvikling. Ser ellers ut som en noe skjev HS formasjon på weekly og daily. Measured move om den stemmer kan man jo beregne selv… :slight_smile:

Det er etablert en LH/LL på weekly nå, så trenden er ned i min bok til dette mønsteret er brutt.

Weekly:

Daily:

4 Likes

Handlet på denne lave RSI( 32-35) som jeg tror holder nå også!

Det trenger ikke å være så dumt, så lenge man har forhåndsdefinerte nivåer man skal ut på. Som sagt kommer vi inn i et støttebelte her jeg tror det kan være gode muligheter for å flippe :slight_smile:

2 Likes

Engulfing den siste der eller? :slight_smile:

Meldinger kan vel fort føre til …

8 Likes

Du kom meg i forkjøpet. Evt TA tenker jeg må ta 20 som utgangspunkt for i morgen :stuck_out_tongue:

1 Like

Utrolig hva en bullish engulfing candle gjør med chartet :slight_smile:

2 Likes

Mulig støtten var noe mer flytende enn hva jeg antok :slight_smile:

1 Like

Og i dag var de på banen igjen!

10 Likes

Funcom over 20 innen close på torsdag?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

image

Jeg kjøpte Funcom i dag for første gang på lenge.
For meg ser det veldig bra ut fordi den hadde to positive brudd. Den har bygget seg opp til en omvendt HS i dag, og endte dagen med å bryte gjennom halslinjen på den, , pluss at den endte med brudd opp fra en lengre nedtrend! Noen andre tanker her?

funcom1209OHS

4 Likes

Dere tekniske eksperter .
Om alle gap skal tettes. Skal den da ned i 17.31 igjen før takeoff ??

2 Likes

Håper ikke det, gapet fra 18 desember i fjor står ennå åpent, da må vi ned i 11 kr :no_mouth:

3 Likes

Ikkje viss det finnes eit snev av moment i morgon?

1 Like

Kjøpsignal hos Norsk Bulls:

1 Like