Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Funcom har både doblet og triplet seg på langt kortere tid tidligere :wink:

1 Like

Det skal forsvares økonomisk, ikke bare teknisk, det gjelder begge veier

Hva mener du? En aksjehype trenger på ingen måte å forsvares økonomisk eller teknisk.

Nei, jeg vet det, men om det ikke skal forsvares økonomisk da blir det mange triste skjebner hvor noen få tjener penger, det er jeg for romantisk til og synes er greit. Derfor synes jeg alt snakk rundt teknisk er bittersøtt fordi det tjener noen få, og det går som regel på bekostning av mange mindre. I tillegg får du aksjer som slik feks Funcom er hvor mange har brent seg over lang tid og ingen til slutt vil ta i med ildtang, som finanspresse med rett omtaler som tulleselskap, det blir mye sirkus. Og det tar tid å snu. Det beste er at “alle” aksjonærer kan vokse med selskapet som vi kan komme til å gjøre nå fremover.

1 Like

^^This… :slight_smile: å som tidene har endret seg!

Funcom legger jo opp til mindre volatilitet med fem titler i produksjon. :ok_hand:

En jevn oppgang over flere år vil gi mer til småsparere enn plutselig store hopp. Blir nok neppe realitet dog. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kitron har vært perfekt for meg, de har aldri vært skikkelig overpriset, så sitter fortsatt tungt. Selv om de har gått 400% på litt over tre år :ok_hand:

3 Likes

Var nok litt optimistisk med det flagget gitt, ble brudd opp, men ikke lengre enn til 19,33. Begynner å se et lite mønster her, men volumet i dag er virkelig ikke mye å skryte av. Lavt nok til at kursen nok kan bli tegnet av en litt større investor.

4 Likes

Omvendt HS ferdig i slutten av uka, ny target 21.30.

(Inn med tradepotten for en kjapp gevinst😁)

2 Likes

Fint tidspunkt å kjøpe Funcox2 da :slightly_smiling_face:

Ser hva du mener:


Må close over 19,3x for å bekrefte tenker jeg :slight_smile:

3 Likes

Koster på meg en liten UNTZ for Funcom :wink:

2 Likes

Ikke Jinx :flushed::flushed:

1 Like

Dere tenåringer altså… hehe

2 Likes

Yes. På Torsdag🙂

1 Like

Sjekk hvordan acc/dist viser hvordan en del ble dritt lei og solgte hele skiten nylig.

Men kan bli veldig pent om den bouncer på 200! Synd jeg er all in biotech for øyeblikket.

image

7 Likes

Generelt fagspørsmål: En ting jeg kan lure på ved RSI, ser det står ofte 14 dager som standard, men noen bruker 21 dager osv. Noe som er mer korrekt enn annet for hver aksje. I tillegg ser jeg det er “Unsmoothed” er markert her også. Skaper jo forskjeller i grafen som kan signalisere kjøp/salg for folk ved bruk/ikke bruk av flere faktorer fort.

Takk for svar på forhånd! :slight_smile:

Har du sett denne?
https://www.investtech.com/main/market.php?CountryID=46&p=staticPage&fn=wpArticle&tbReport=artSignalStatRsi21Nordic2015&lang=NOR

1 Like

Morsomt å teste den ny favoritten til @Nocturne, Schiff pitchfork:
image

… DAMN som den har truffet på høy/lav på vei ned! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Om det ikke kommer melding snart så håper jeg at 17,75,- eller 17,55 gir støtte!

image

4 Likes

Gapet blir lukket på 17.6?

1 Like