Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

1 Like

Funcom, aksjen som er teknisk immun mot store innsidekjøp :sunglasses:

4 Likes

EQ in the works ser det ut som? Higher low / lower high. Kommer vel en higher low til?

En liten touch av trendlinjen i dag og en bounce tilbake til støtte på ca 17,75. Likte ikke at volumet var såpass lavt så nærmt trendlinjen! :thinking:
Kan være vi ser dannelsen av en higher low :chart_with_upwards_trend:
Bryter vi oppover så er første motstand 19,15

3 Likes

Føler det er litt “prøv å finne rett mønster post sluttkurs leken” ?

Ikke enkelt, men det jeg kan nesten gjøre er å «garantere» at den snur en dag😉

1 Like

Norsk Bulls har kommet med Short signal:

Shorte nå? Er det virkelig mer å hente på nedsiden nå??? Historisk sett så skal man vel kanskje gjøre det motsatte av hva de sier…

2 Likes

Det er ren TA, ned fordi ned liksom.

3 Likes

Om dere gidder så ta en titt oppover i tråden her og se hvor bra hitrate det er på alle forslag som kommer, det blir rett og slett for dumt. Men igjen, det fundamentale ser da greit ut uten at det hjelper all verden :joy:Men vi kan da om ikke annet definere noen støtter eller motstander så kan vi jo be om at noen med litt kroner kan realisere disse for å skape litt flokkmentalitet som kan forhåpentligvis ta oss opp litt igjen :see_no_evil:

Edit: jeg har sagt det en million ganger før, VOLUM! Så man iallefall kan utelukke bergensere og annet rask med litt kroner som definerer retning med ett par tastetrykk

image

Det skal jo sies at jeg synes hele måten Norske Bulls beregner prisen de får kjøpt/solgt for stinker. Close i dag er jo 17,70, ikke 18,10, og shortsignalet trigget på 18,12, og jeg tipper det må være close på under 18,12 for at det skal være gyldig. Open i morgen burde mao vært shorte-tidspunktet og da kursen burde bli hentet for.

6 Likes

Dette er en TA-tråd: selv jeg har lært meg å klage min fundamentale nød andre steds hen :wink:

3 Likes

Klin umulig å gjennomføre de handlene som norsk Bulls liksom gjør. Umulig å kopiere real life. Kun teoretisk opplegg det der mener nå jeg.

4 Likes

Sjekket om det gikk an å shorte Funcom gjennom Nordnet sist uke men de hadde den ikke på listen. Er vel bare de derivatene man kan kjøpe da hvis man skal shorte? (Bear Funcom 3x eller hva den heter).

1 Like

Det er jo ikke teoretisk mulig engang! Det er jo rett og slett backtrading. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Hvis kursen går opp til 19 kroner, kjøpte jeg på 18 bare så dere vet det! Lol

4 Likes

@Frodoen Se der, din spådom for 13 dager siden traff gitt!

Tja spådommen var jo mere et spørsmål :wink:
Men fikk fylt på litt nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Da fikk du jo svar på spørsmålet hehe!

1 Like

That’s what I did :sunglasses:
Vi får se hvordan det går; men ganske sikker på at å kjøpe på 17.75 var tryggere enn å shorte på 17,75 :slight_smile:

4 Likes