Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Men du vet jo aldri hva close blir før tradingen for dagen er ferdig? :thinking:

Kjøp hver gang kursen passerer over nivået, og selg hver gang kursen dupper under.

Ganske urealistisk å følge det slavisk i en aksje som funcom der volumet er forholdsvis lavt, og kurtasje er vel heller ikke innregnet.

1 Like

Burde være mulig å regne om norsk bulls gevinst ved å ta datoene og bruke sluttkurs i stedet for intradags confirmation level kurs. Hadde vært interessant å se faktisk utvikling.

1 Like

Er det ikke sluttkurs etter at porteføljen er publisert og tilgjengelig? Da blir det vel vanskelig å følge dette?

De har med kurtasje på 0.15%, men ikke kostnad for lån av aksjer

1 Like

Norsk Bulls er ute med short signal på Funcom nå:

Kjempegreier da skal vi opp på mandag :joy:

4 Likes

Buy på 17.91, short på 17.44. Klarer de ikke å bestemme seg? Nei, dette blir man ikke klok på.

1 Like

Norskbulls har vel aldri vært en god indikator på hvordan man skal handle :ox:

Det er vel sånn det er med all teknisk analyse, å kaste krone eller mynt funker like bra:

De er ofte en god indikator på hvordan man burde ha gjort den dagen. Når kursen synker i løpet av en dag kommer de vel ofte med shortanbefaling på åpningskursen :blush:

Trippeltouch på ~17

1 Like

Hei,

Inmorgen ser vi trolig Funcom på 15,x.
Noen av med en analyse ?
Trendbund på ca 16?

Stalltips. I morgen blir det 19. Fordi jeg og CFO kjøpte? :blush::+1:

1 Like

Tror mer på 15 og noe enn 19.

1 Like

Ok da. Hva med å møtes på halvveien :blush: Betyr det ingenting at styret og CFO nettopp kjøpte på mye høyere priser? Jeg tro bare dere har blitt grådige nå.

1 Like

Langt fra grådige. Det er bare sånn det er. Sånn jeg ser det, så kommer vi til å se toppen av 14 før turen går opp.

Bouncet opp og avsluttet på 16,80 støtten.

1 Like

Får vi bekreftet støtte på S&P 500 sin 200 sma er det håp om oppgang igjen. Og kanskje ikke helt tilfeldig har vi en tidligere topp på funcom på 16,74 som kan se ut til å gi støtte nå.

1 Like

Så imens fallet avtar og flater ut rundt om ellers, så skal Funcom falle mer en i går? Hvorfor tror du det?

1 Like