Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ser man teknisk på det bør man vel egentlig selge nå om man er veldig kortsiktig. Zoomer man ut ser bildet mye bedre ut.

Close over SMA20 og over wedgien. Test av bruddet i løpet av uken?

2 Likes

fun

Litt skeptisk til om det er en wedge vi ser og ikke like godt en nedadgående trendkanal:


Hva tenker du om det? :thinking:

Gjør jo ikke all verdens forskjell på oppsiden uansett. Tenker at volum evt må ta den over, men dersom den vender ned igjen så vil det være et slags nivå i midt av kanalen på lav 15 og deretter bunn i kanalen på ca 14,5. Personlig tror jeg bunn i kanalen kun kan skje pga ræva makrobilde. Ser egentlig for meg brudd opp for test av 18 i morgen :grin:

2 Likes

Får samme resultat, breakout test i morgen og mest sannsynlig en siste nedtur før kvartalsrapport og deretter breakout tirsdag om en uke. Selv om jeg jo håper det går oppover umiddelbart.

1 Like

Det er riktig @Morti, jeg solgte over 17 i dag. Får se hvor lurt det var i morgen. Stresser ikke om den stikker, da får dere ha god tur uten meg :smile:

Ser for meg noe sånn kanskje @Irathi …?

Chart: https://www.tradingview.com/x/LY1Vtkw6/

Target 20.71 @h3nk1 :wink:

4 Likes

Så det der er den trekanthodede mutantbabyen din?

1 Like

Synes det ligner mest på noe annet, jeg :face_with_hand_over_mouth:

Får fort den lille pullbacken du tegnet inn der, @Nocturne. Det ville vært typisk handelsmønsteret slik vi kjenner det med en dump ned fra motstand før det det snur opp igjen og bryter opp på volum.

Skjer det denne gangen også? Stay tuned :sunglasses:

2 Likes

Enig, og er ikke overrasket over at @nocturne ser for seg noe sånt :joy:

1 Like

Jeg satser på å kjøpe litt i høyre balle skulder :slight_smile:

2 Likes

Er vel ofte slik at høyre balle henger litt lenger ned enn venstre også. Så kan avvente helt til tuppen av ballen før man tar grep.

2 Likes

Noen kjøpte litt aksjer av meg i dag så da er jeg også enig. Satser på å få de tilbake godt nedi høyre balle til uka.:slightly_smiling_face:

2 Likes

Enda godt dette ikke er en insider-tråd, for da hadde jeg spurt meg selv om jeg kanskje skulle satset på de 2 halvliterne i måneden allikevel :slight_smile:

Den OHS-en til Nocturne ser jo ganske solid ut, selv om vi kødder med det :slight_smile:

2 Likes

Bare for å jinxe det, slik at dere kommer inn igjen lavere @Nocturne og @Shadowsbane:

3 Likes

Du jinxer jinxen min…

Klar for ett rykk til?

Om vi får en post apokalyptisk MYZ vinter til uka, så kan det hende høyre balle kryper opp i mageregion.

Dette er TA for viderekommende.

6 Likes

Synes det ser ut som en konsolidering før oppgang vi ser i dag :stuck_out_tongue:
image

8 Likes