Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f5859b363f8>

Bare for å jinxe det, slik at dere kommer inn igjen lavere @Nocturne og @Shadowsbane:

Du jinxer jinxen min…

Klar for ett rykk til?

Om vi får en post apokalyptisk MYZ vinter til uka, så kan det hende høyre balle kryper opp i mageregion.

Dette er TA for viderekommende.

Synes det ser ut som en konsolidering før oppgang vi ser i dag :stuck_out_tongue:
image

Riktig retning, men litt annet forløp enn jeg forespeilet over. Formasjonen var i hvert fall positiv som forventet. Oppgangen ble også nesten 40 øre, akkurat som forventet (høyden på triangelet på venstre side)
image

Hvordan går det med skyen @Christian?

Må ha seks dager til med ok kurs for at X9 skal krysse opp gjennom X26, men F26 har brutt opp gjennom kursen. Motstand fra skyen på 18,88 og 19,32 :slight_smile:

Tydelig brudd opp av kanalen og test av 18 som nevnt. Stanget vel i MA50 på økende, men ikke all verdens volum. Fin avslutning på dagen, nesten på hod, men tenker at den fort skal ned mot MA20 og kanaltopp ca 17,1 på lavere volum ila neste par dagene før evt videre oppgang.

Ja, diskuterte det med @Christian på chatten hvor vi tenkte mye det samme som deg. Er spent på om den fortsetter opp og finner støtte i 50-dagers. RSI har mer å gå på. Det er nå femte dagen med oppgang for FUN. En liten dipp ville vært sunt, men det var blått i statene i går, så jeg lurer på om den ikke kan fortsette litt til i dag?

Motstand på 18,50, 18,90 og 19,45?

Uansett så tror jeg mostandene på vei opp til 20 er heller soft. Stemmer det?

Motstand på 18 kr
neste 21.20

Fullt mulig med fortsatt oppgang i dag ja. Jeg synes at det fundamentale tilsier drt egentlig, men det lave volumet gjorde at jeg tipper en tur ned først.

Hva sier @Bullishproof, @Nocturne, @Christian, @Aksjesnila, @Kalleklovn, @Labby, @Irathi, @babyrage, @arcone, @kjetils og dere andre om det tekniske bildet nå da? Mye som har endret seg nå når kursen har gått litt opp igjen?

Dere har jo sett mine tekniske analyser før, tror ikke vi trenger å se flere av den typen…

If you please? :wink:

Det har skjedd interessante ting med skyen, men det får @christian kommentere.

Tenker at bruddet opp fra kanalen er ganske klokkeklart selv om volumet ikke er all verden ( ennå :wink: ). Tenker nå støtte på MA50, ca 18, på nedsiden. Evt 17,1 som er topp av tidligere kanal, men skjønner ikke helt at vi skal dit nå…

Oppover tenker jeg noe motstand i området 19,5ish jfr tidligere nivåer og MA150. Tipper i så fall at volumet tar seg opp og personlig synes jeg da at kommende hendelser og reaksjoner på disse blir mer retningsgivende enn det tekniske. Jeg er positiv :slight_smile:

Funcom småprat 2018

Hei Morti,

Enten går det bra, eller så går det over.

Med vennlig hilsen,

En koselig fugl

Er det noe du pleier å si til pasientene dine? Hehe!

:joy:

En god diagnostiker har en finger i halsen og en i rektum.

Skulle ikke dere ha noe nede i høyre pung?`

Dette ser ikke lengre ut som en OHS…