Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Riktig retning, men litt annet forløp enn jeg forespeilet over. Formasjonen var i hvert fall positiv som forventet. Oppgangen ble også nesten 40 øre, akkurat som forventet (høyden på triangelet på venstre side)
image

1 Like

Hvordan går det med skyen @Christian?

Må ha seks dager til med ok kurs for at X9 skal krysse opp gjennom X26, men F26 har brutt opp gjennom kursen. Motstand fra skyen på 18,88 og 19,32 :slight_smile:

4 Likes

Tydelig brudd opp av kanalen og test av 18 som nevnt. Stanget vel i MA50 på økende, men ikke all verdens volum. Fin avslutning på dagen, nesten på hod, men tenker at den fort skal ned mot MA20 og kanaltopp ca 17,1 på lavere volum ila neste par dagene før evt videre oppgang.

2 Likes

Ja, diskuterte det med @Christian på chatten hvor vi tenkte mye det samme som deg. Er spent på om den fortsetter opp og finner støtte i 50-dagers. RSI har mer å gå på. Det er nå femte dagen med oppgang for FUN. En liten dipp ville vært sunt, men det var blått i statene i går, så jeg lurer på om den ikke kan fortsette litt til i dag?

2 Likes

Motstand på 18,50, 18,90 og 19,45?

Uansett så tror jeg mostandene på vei opp til 20 er heller soft. Stemmer det?

Motstand på 18 kr
neste 21.20

3 Likes

Fullt mulig med fortsatt oppgang i dag ja. Jeg synes at det fundamentale tilsier drt egentlig, men det lave volumet gjorde at jeg tipper en tur ned først.

2 Likes

Hva sier @Bullishproof, @Nocturne, @Christian, @Aksjesnila, @Kalleklovn, @Labby, @Irathi, @babyrage, @arcone, @kjetils og dere andre om det tekniske bildet nå da? Mye som har endret seg nå når kursen har gått litt opp igjen?

Dere har jo sett mine tekniske analyser før, tror ikke vi trenger å se flere av den typen…

If you please? :wink:

2 Likes

Det har skjedd interessante ting med skyen, men det får @christian kommentere.

Tenker at bruddet opp fra kanalen er ganske klokkeklart selv om volumet ikke er all verden ( ennå :wink: ). Tenker nå støtte på MA50, ca 18, på nedsiden. Evt 17,1 som er topp av tidligere kanal, men skjønner ikke helt at vi skal dit nå…

Oppover tenker jeg noe motstand i området 19,5ish jfr tidligere nivåer og MA150. Tipper i så fall at volumet tar seg opp og personlig synes jeg da at kommende hendelser og reaksjoner på disse blir mer retningsgivende enn det tekniske. Jeg er positiv :slight_smile:

4 Likes

Hei Morti,

Enten går det bra, eller så går det over.

Med vennlig hilsen,

En koselig fugl

7 Likes

Er det noe du pleier å si til pasientene dine? Hehe!

:joy:

4 Likes

En god diagnostiker har en finger i halsen og en i rektum.

4 Likes

Skulle ikke dere ha noe nede i høyre pung?`

Dette ser ikke lengre ut som en OHS…

2 Likes

I går tegnet eg opp en prediksjon med høyre pung og den er allerede brutt. Første betydelige motstand jeg har sett er på 19.15 og forventer en korreksjon her før videre oppgang. Neste er på 21.39 etterfulgt av 24.70. Så er det opp til de med baller til å buy the dip. Jeg sitter på hendene :person_in_lotus_position:

image

4 Likes

Enig med @Aksjesnila og @arcone her. Er ikke unormalt om vi får et pullback nå etter 6 dager med oppgang. Momentum er fremdeles opp, og RSI har mer rom å gå på. Neste motstand 19.30ish.

Får se konsolideringen an. Du ønsker å se lavere volum på vei ned, enn opp i allefall :wink:

4 Likes

De som kan TA sier STRONG BUY og BUY.

2 Likes

Fikk kjøpssignalet mitt og hoppet inn :wink:
Er det lite spennende for min del før 21 eller 16,8kr.

image

screenshot er en veldig forenkling av min inngang :slight_smile:

2 Likes

ikke gi opp pungen helt da… (lagt inn en liten dipp etter Q3)