Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f58696d5a10>

Ser på mnd chartet til Funcom, skyen til å minske betraktelig i februar/mars 2019 som passer bra med en kumo breakout. (helst til oppsiden)

Ser du på monthly?

Bare så du er klar over det, skyen blir forskjellig utfra daily/weekly/monthly.

Ja det var i kontekst av langsiktig diskusjonene lengre opp mellom @Nocturne og @Jcp . Skyen går på perioder om det er timer,dager,uker, eller mnd, dvs støtter jo mer enn bare daily timeframes.
Eller kanskje jeg misforsto hva du mente?

Følgende innlegg er humoristisk og skal ikke tas seriøst:

Target 212kr eller 4kr.

Formasjoner har alltid rett!

Dette innlegget ble rapportert av nettsamfunnet og er midlertidig skjult.

Kursen snur vel på ~17.70 denne gangen, hvis man ser på ukeschartet. Tror selv pølsfingrene ser at å presse kursen noe særlig lavere blir i overkant så nærme MYZ-launch.

Tror det ikke før jeg ser det.

Synes det ser ganske så bra ut på kort sikt jeg. Det er ikke kjøp helt enda for min del, men om dette holder så snur den på 50-dagers. Selv håper jeg den skal ned og teste 20-dagers og at vi lager høyre skulder i den mye omtalte OHS formasjonen.

Den OHS-en din skulle vel vært veeeeeldig mye mer på skrå? Halslinjen skal jo gå gjennom toppene. Men, what do I care med hvor du tegner strekene :wink:

Haha, helt riktig - drit i formasjonen, prøver bare å hjelpe @h3nk1 her - imo, er det den verste OHSen jeg har sett. Hodet er jo V-formet. Det er helt miss :smile:

Jeg følger min egen “TA” :wink:

Og denne gangen sier denne formen for bastard-TA at å presse kursen noe særlig lavere enn week-low blir for drøyt i kjølvannet av en strålende Q3-rapport og så tett opp mot et svært lovende spillslipp.

Hvis noen klarer å spå kursen frem mot 31.12.2018 med TA Så skal jeg personlig gi vedkommende 2500,-

Men dersom personen bommer må han/hun/det gi tilsvarende beløp til et veldedig formål. ( som velges av forumet ved avstemning).

Noen TA folk som tar utfordringen?

Støtte på 17.75, så snur nok der.

Fordi du, ved å bruke FA klarer du å treffe bedre? Det er ikke perfekt-eller-ubrukelig. Det holder bare å slå de som driver med FA. :slightly_smiling_face:

Holder å slå index :wink:

Men venter i spenning om noen tar veddemålet.

De som klarer å spå kursen i Funcom eksakt 2 måneder fram i tid sitter ikke her på forumet. De sitter på sin egen private øy og chiller :slight_smile:

Det var sikkert tanken, men så får de Tekinvestor abstinenser og sitter inne på rommet med gardinene nede og chatter på forumet

De lyver. Vi er kun her for å lage helvete.

#FuncomMotNullKr