Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

henter frem den jeg sendte til @Nocturne

Overall: det skriker ikke kjøp, men helt klart positive undertoner som jeg tror vil sammenfalle bra med launchelgen.

og oppfølging på den;

11 Likes

Tror du må dra frem traderpotten fra nano. Denne slutter nok over 17,40 idag

4 Likes

Skulder…hoooode…? :upside_down_face:bilde

Vet ikke helt… traden gjør det bra så mulig jeg holder den til i morgen :slight_smile:

ludkas

3 Likes

F26 closet for første gang over X26 siden 9 august :slight_smile:

2 Likes

Har aldri brukt det som indikator, det blir vel som en slags simple moving average?

Har bare lagt merke til at den har bouncet på den etpar ganger før, men den bør være i open white space skriver Patel i boka si Trading with Ichimoku Clouds, så antar at det kan sikkert brukes som indikasjon på svake motstand og/eller støtter?

1 Like

Takk! Har ikke lest boken, men burde kanskje det. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er fornøyd, prøvde meg på en trade denne uken som jeg desverre måtte avvikle fordi marginen min i photocure ble presset da den bikket helt ned til 33.

Trengs jo selvsagt et helt annet volum og sånn, men den bikket seg hakket mer bullish.

1 Like

Høyeste volumet denne uken @Savepig - uten at det sier så mye… men candlesticks ser mer bullish ut nå ja. Endte med en bullish hammer og 14 EMA er i ferd med å krysse 21 EMA.

I tillegg brøt den opp gjennom 50-dagers MA så Funcomerne bør være happy :slight_smile:

7 Likes

Vesentlig mer interessant enn for to uker siden

@Nocturne kom deg inn nå

3 Likes

@Nocturne for å si det på en måte du forstår bedre;

7 Likes

Tok noen aksjer i dag, ser bullish ut nå med brudd opp av kortsiktig motstand.

4 Likes

@christian. Hvordan ligger vi an ang skya?

Her kommer en litt optimistisk TA:

Mulig OHS på gang? Vil evt bekreftes av brudd opp gjennom MA 150/200 og gi potensiale opp til toppen på 24,8 fra mai i år. På veien også motstand i topplinje på kortsiktig stigende trend, ca 20,6 avhengig av tidspunkt.

4 Likes

Vi er i skyen, må over 19 i dag, men bare 18,50 i morgen for å få brudd opp og trendskifte. Det burde skje på volum, ellers kan det fort være et falskt signal.

1 Like

Hermegås :wink:

Over 19 er det mange bjeller som ringer :slight_smile:

1 Like

Er investing sitt timeschart helt på villspor?