Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Yep!

Din er kanskje hakket mer seriøs enn min :slight_smile:

5 Likes

Sorry, @TenSing_Gundersen! Hadde ikke lest posten din over, men da har vi i hvert fall sett det samme :grinning:

3 Likes

Det som kan ta aksjen rett opp gjennom 21-motstanden er hvis MYZ selger bra - da tar det ikke mange kalkulatortrykk for å regne på både Q4 og årsresultatet.

3 Likes

@Aksjesnila Bare tuller litt! Min TA metode er foreløpig å holde en tommel opp mot chartet, lukke venstre øye og myse litt så det er bra du og @anon80503862 kommer med litt mer utfyllende greier :joy:

3 Likes

Nå må du ikke være så beskjeden. Det er du som har plantet denne i underbevistheten til @TenSing_Gundersen og @Aksjesnila når du postet den for 23 dager siden.

2 Likes

Man er jo positiv! I disse lavvolumstider så må man jo lete litt etter lyspunkter :slight_smile:

Nå måtte jeg bla meg opp og se på diskusjonen den gang - det var ikke jeg som så dette først!

Stemmer, var kanskje @Irathi. Husket bare at vi tegnet opp noen trekanter

1 Like

For ordens skyld…Nå er det jo to forskjellige OHSer vi snakker om her da, men det hadde jo vært sykt fett om @Irathi og @anon80503862 traff med sin :money_mouth_face:

1 Like

Jeg har samme OHS som Aksjenila, vet ikke hva @anon80503862 har… ^^

Samtidig syntes jeg den ser “rar” ut :slight_smile:

ohs

2 Likes

Enig i at den er sketchy, men får vi evt litt skikkelig volumøkning på oppgang nå så… :slight_smile:

Gjentar historien seg, eller skal vi endelig få bruddet opp?


Candle stickene danner forresten mønsteret 3 white soldiers som er et tegn på et bullish trendskifte.

Det eneste vi mangler nå er volum. :stuck_out_tongue:

12 Likes

Tvilsomt. Det er en fyr som drar seg i laksen kl 08.59 i morgen tidlig og og slepper ut en last han har spart et par ukers tid :face_vomiting:

Den slapp han på tirsdag. Tror ikke det skjer noe mer nå på en liten stund.

hørtes ut som 80% av brukerne her på TI hver morgen det.

2 Likes

bilde

2 Likes

Hehe, ja. :joy:

Det eneste vi manglet var volum?

Da er det vel duket?

Ja, da blir dagen gjerne signifikant, skal bare close over 18,20 for at vi får bekreftet trendskifte iflg Ichimoku cloud. Har ikke closet over den siden juni. :slight_smile:

3 Likes

4 Likes

10 Likes