Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a44404f0>

@Nocturne kom deg inn nå

@Nocturne for å si det på en måte du forstår bedre;

Tok noen aksjer i dag, ser bullish ut nå med brudd opp av kortsiktig motstand.

@christian. Hvordan ligger vi an ang skya?

Her kommer en litt optimistisk TA:

Mulig OHS på gang? Vil evt bekreftes av brudd opp gjennom MA 150/200 og gi potensiale opp til toppen på 24,8 fra mai i år. På veien også motstand i topplinje på kortsiktig stigende trend, ca 20,6 avhengig av tidspunkt.

Vi er i skyen, må over 19 i dag, men bare 18,50 i morgen for å få brudd opp og trendskifte. Det burde skje på volum, ellers kan det fort være et falskt signal.

Hermegås :wink:

Over 19 er det mange bjeller som ringer :slight_smile:

Er investing sitt timeschart helt på villspor?

Yep!

Din er kanskje hakket mer seriøs enn min :slight_smile:

Sorry, @TenSing_Gundersen! Hadde ikke lest posten din over, men da har vi i hvert fall sett det samme :grinning:

Det som kan ta aksjen rett opp gjennom 21-motstanden er hvis MYZ selger bra - da tar det ikke mange kalkulatortrykk for å regne på både Q4 og årsresultatet.

@Aksjesnila Bare tuller litt! Min TA metode er foreløpig å holde en tommel opp mot chartet, lukke venstre øye og myse litt så det er bra du og @Jcp kommer med litt mer utfyllende greier :joy:

Nå må du ikke være så beskjeden. Det er du som har plantet denne i underbevistheten til @TenSing_Gundersen og @Aksjesnila når du postet den for 23 dager siden.

Man er jo positiv! I disse lavvolumstider så må man jo lete litt etter lyspunkter :slight_smile:

Nå måtte jeg bla meg opp og se på diskusjonen den gang - det var ikke jeg som så dette først!

Stemmer, var kanskje @Irathi. Husket bare at vi tegnet opp noen trekanter

For ordens skyld…Nå er det jo to forskjellige OHSer vi snakker om her da, men det hadde jo vært sykt fett om @Irathi og @Jcp traff med sin :money_mouth_face:

Jeg har samme OHS som Aksjenila, vet ikke hva @jcp har… ^^

Samtidig syntes jeg den ser “rar” ut :slight_smile:

ohs

Enig i at den er sketchy, men får vi evt litt skikkelig volumøkning på oppgang nå så… :slight_smile:

Gjentar historien seg, eller skal vi endelig få bruddet opp?

Candle stickene danner forresten mønsteret 3 white soldiers som er et tegn på et bullish trendskifte.

Det eneste vi mangler nå er volum. :stuck_out_tongue: