Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Interessant bunnlinje i den trenden mtp forskjellene mellom bruk av log og lineær. Og også forskjell mellom linje og candles.

Bruker man log har vi brutt ned for lengst. På lineær ligger støtten på ca 14,1 med candles og ca 14,5 med linje.

3 Likes

Noen som har tilgang til Volume Profile på Funcom?

image

Skal vi si det så enkelt som at vi snur her?

7 Likes

Værsegod. Rød horisontal strek indikerer området med mest omsetning:

Sekundær rød strek (stiplet) indikerer kursen pr. nå.

8 Likes

Du hadde rett igjen.

1 Like

@babyrage @Frodoen
imponerende. Ser ut som den da kan gå med rykk og napp ned til 12.45 rundt april?

2 Likes

Takk for denne oppmerkelsen. Jag hadde ikke klart det uten dere tekinvestorer!

Jeg vill takke min familie, min kone og børs korreksjonen som tok indeks -15% på 40 dager og drog alle aksjer nedover.

18 Likes

På vei til å lukke gappet ved 11kr?

1 Like

:frowning:

Nå er jo dette selvsagt bare ufundert TA, men det lukter 13 lang vei om det ikke rekylerer nå med en gang.

Veien er også veldig kort til 11 som karen over nevner.

image

1 Like

Hehe DET ER SÅ SYKT

Vi skal tilbake til tiden før ROBUR! lalalalalaalalalalalal

*husk det er bare TA *husk det er bare TA

2 Likes

Interessen for Funcom her på forumet har fallt kraftig siden launch, fikk halvparten så mange svar på pollen jeg kjørte som jeg vanligvis får. Folk er rett og slett negative. Som jeg skrev i en post tidligere, ikke vær den som selger meg aksjene når jeg øker… :stuck_out_tongue:

3 Likes

Kan du ikke sette i gang å øke nå så får vi stagget fallet? :slight_smile:

1 Like

2 Likes

Og det er fordi man fokuserer på pris og ikke produkt

Det kan så være, men det var flere i TA tråden som prøvde å advare om de bearish signalene i chartet. Jeg sa også at historien gjentar seg til den ikke gjør det lenger. Nå som pre-launch rally uteble så var det nok en god del spekulanter i aksjen som fikk seg en kalddusj, og dette igjen førte kanskje til en større korreksjon enn det som er forsvarlig?

2 Likes

Nå er vi i TA-tråden, så ganske normalt :stuck_out_tongue:

Det ser jo ikke helt dyster ut da @Morti - ref. kjøpet ditt.

2 Likes

Snur det her så er jeg fornøyd. Da kan en langvarig opptur begynne / fortsette!

1 Like

Helt enig Nocturne, det kan være positivt på sikt ifht Stabiliteten til aksjen ved at flere kortsiktige tenker seg om og vurderer caset på flere grunnlag enn hype og TA.

3 Likes

The botten is nådd?