Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Opp i dag da m.a. o.

2 Likes

“Noen” valgte jo med overlegg å bruke en del penger på å tegne et drita stygt candlestick i går.

Men om den ikke nå faller under 13 igjen, så er chartet sånn noenlunde brukbart fremdeles.

image

2 Likes

Så du sier at mye penger og TA-kunskap er en farlig kominasjon altså :wink:

Øverst tradingrange på øverste bilde er ikke helt rett merket osv. Glemte å rette opp før jeg postet. Men prinsippet kommer iallefall frem.

2 Likes

Det er stort sett sånn jeg også ser på aksjen for tiden. Avventer halvveis innenfor og halvveis utenfor til ett mønster blir tydeligere etablert.

1 Like

Er det det du sier til damene?

6 Likes

Så en video der det ble nevnt at 200 ukentlig SMA resulterer ofte i en bounce.
Tenkte eg skulle se hvordan noe slikt ville se ut for Funcom. Den lilla linjen er 200 sma og barene er ukentlige. Vi har truffet 200 sma, så nå får vi se om vi får en god bounce! :hugs:

5 Likes

Skulle ønske jeg gravde meg ned i tide, men isteden så sitter jeg/vi her i bresprekken.
Note to self, bare følg TA, ikke nyheter og håp :roll_eyes:

Edit: kommer nok opp, men det tar så lang tid…

2 Likes

Ikke så mye å si, ligger trygt inne i nedtrenden, også under 20 dagers snittet.

Tar man på de positive brillene så tørker volumet ut og ved en bounce nå kan det etableres en kortsiktig positiv mottrend. Men det er laaaaaangt opp til 50 dagers.

image

6 Likes

Kanskje det blir muligheter for brudd ut av trendkanal frem mot og etter et knall Q4?

Tiden jobber for selskapet vil jeg si ihvertfall.

Men det er jo alltid fare for at en må ha en ny runde med folk som går lei og kaster kortene

Det er strengt tatt akkurat det som foregår nå.

Er jo ikke akkurat washout når det omsettes umgefär typ 72 aksjer om dagen da. :stuck_out_tongue:

1 Like

…måste ju ha pengar till fredagspilsen! :wink:

Folk kastet kortene fra 14,50 og ned hit, igjen - derav det etter hvert ikke eksisterende volumet. Nå er det bare robotjukking inntil ned fordi ned blir til opp fordi opp igjen.

Venter bare på at robotene jukker kursen ned litt til. Spørsmålet er jo hvor lenge frykten rundt brexit sitter i markedet. Ser S&P er over 2600 i dag, så det kan vel være like før det blir boom time der :stuck_out_tongue:

1 Like

Market cap 980 millioner, 50 dagers snitt kommet helt ned på 15.

image

1 Like

Begynner å bli trang denne, lukter re-test av motstand rundt 14,50 om vi bryter opp.
Ligger an til å kunne sammenfalle med en test av SMA50, som nå ligger rundt 14,97.

Har lastet (snittet ned) i stillhet de siste ukene og har aldri vært så tungt inne i noe selskap tidligere! :zipper_mouth_face:
Spent på hvor vi ligger ved Q4-rapport om 1 mnd, magefølgelsen sier rundt 18,00 / SMA200.
Ja, jeg synes dagens prising er helt absurd!

9 Likes

1 uge til næste løn… Og der skal igen købes op😊

1 Like

Utbytter kommer i Februar. Det skal kjøpes Funcom aksjer.

2 Likes