Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Så lenge den ikke går gjennom forrige bunn på ca 1.25 så er jeg happy, som jeg har sagt før, ville de ansatt nye folk hvis alt var ræva, not so much?!

Med volumene vi har sett nå så må aksjen snart være oversolgt? Første nyhet lansering av TP kanskje ref glippen på Twitter forleden dag?

Edit: Rent teknisk så er vel oppgang med stadig høyere bunner styrke?

2 Likes

Ja, men helst skal toppene også være høyere.

3 Likes

Kursen har igjen etablert seg over sma50, generelt sett lavt volum i det siste tyder på at markedet er avventende

1 Like

Noen teknikere som vil gi en oppdatering etter en dag med kraftig oppgang på stort volum, sett i forhold til volum siste ukene/ månene ?

1 Like

Bla bla bla… linjer på kryss og tvers… bla bla bla…

Strong buy!

:wink:

5 Likes

Bullish harami cross på høyt volum

Strongest there is.

6 Likes

Helt herlig å lese dette skrevet om Funcomaksjen av kanskje verdens beste Funcomtrader:

“You may relax since our STAY LONG position is secure.”

2 Likes

Noen teknikere som vil gi en oppdatering etter en dag med kraftig oppgang på stort volum, sett i forhold til volum siste ukene/ månene ?

Noen teknikere som vil tegne hvordan de tror grafen kommer til å se ut de neste månedene?

3 Likes

23 Likes

en liten alle type scenarier graf… med forklaringer for folk flest

16 Likes

Det må være en av de beste analysene av Funcom @iHHelg :smiley: :smiley: :smiley:

4 Likes

Veldig bra Olepederk! Jeg tror både du og iHHelg har rett :slight_smile: Vi går for blått, min favorittfarge

3 Likes

Liker den med støtte under krona! Det er ikke null!

Takk takk begge to!
Er fortsatt nybegynner i TA :sunglasses:

2 Likes

I følge min analyse litt lengre oppe nå, så var dagens hopp.
A - Opp første toppen, etterfulgt av en liten korreksjon, så opp igjen :confused:
B - Første kneiken på den gule nye “trendlinjen”:rocket:
C- Kan ikke si det før i morgen :sweat:

Ha en fin kveld :slight_smile:

1 Like

Dagens aksje hos Investtech:

Funcom (FUNCOM)
Kurs 2.00, 6. apr 2016

  
  Funcom har brutt
  opp gjennom taket i en fallende trendkanal. Dette indikerer i første
  omgang svakere falltakt, eller innledning av en mer horisontal utvikling.
  Aksjen har tatt ut objektivet ved 2.03 kroner etter brudd på en
  dobbel-bunn-formasjon. Kursen har nå falt noe tilbake, men formasjonen
  indikerer videre oppgang. Aksjen ligger mellom støtten ved ca 1.80 kroner
  og motstanden ved ca 2.20 kroner og etablert brudd på et av disse nivåene
  vil signalisere videre retning. Volumtopper korresponderer godt med
  kurstopper og volumbunner korresponderer godt med kursbunner.
  Volumbalansen er også positiv, noe som styrker aksjen. Aksjen anses
  samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt. 

  Anbefaling: Kjøp
7 Likes

Lykke til dere som er tungt inne.
Jeg satser ikke alt på Fun, men ville hatt litt til. Får se om muligheten kommer på 2 eller 3 kroner :grinning:

2 Likes

Jeg begynner å bli veldig sikker på funcom nå.

Trenger bare en trailer, en gladmelding så er det pang gjennom 2.5 og opp til 4 kr!

14 Likes

Kikket for moroskyld på rallyet rundt TSW, LMO og nå CE som er i gang med å begynne.

Ved å se på når MACD ga kjøpssignal og salgssignal i hvert tilfelle og når Golden Cross / Cross of Death ga kjøp og salg.

Det jeg ser er at man kan være veldig treffsikker dersom man kjøper når det både er golden cross og MACD 50 (blå) er over MACD 200 (rød). Så bør man selge når MACD 50 bryter ned under MACD200, før Cross of Death blir gitt.

Tar man Golden cross + MACD så ville man kjøpt på 1.4 kr nå og kan historisk forvente en oppgang på ca 250% (220%-280%)= 3.5

Tar man MACD før Golden Cross så ville man kjøpt på 0,85 og kan historisk forvente en oppgang på ca 400% (325%-465%) = 3.4

Moro at de to denne gangen ble veldig like og at de to passer veldig bra i forhold til teknisk motstand fra LMO perioden på rundt 3.5 og etterpå 4 kr.

Her har man det gøy på fredan!

6 Likes

VET IKKE HELT HVA JEG FIKK UT AV DEN TA*EN

LOLOLOLOLOLOL

:wink:

Men GOLDEN CROSS OG MACD 50 over MACD 200 = BRA (slik som nå)
IKKE vent på cross of death, selg når MACD50 faller under MACD200

Hehe

8 Likes