Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

kaste hele bankbrikken og bestille ny til 1 des 2017 :wink:

2 Likes

Ja de skal nok komme med en del digg der. Tallene er nok omtrent som forventet. Uansett vil ikke avviket være så høyt at det vil få noe fokus. Her er det CE og den nye situasjonen i selskapet Funcom som gjelder! Q4 vil ikke være interessant. Selskapet har nå snudd hele situasjonen i selskapet på hodet! På ultra kort tid. Og nå skal de endelig få snakke til og med markedet (oss) i realtime.

Jeg tipper at minst 10 stk herfra vil være der. Jeg kan ikke. Er ikke sikkert jeg får sett det live på pc engang (jobb), men prøver selvsagt. Uansett, dere må spørre de hvordan de ser på hele situasjonen nå som selskapet er berget økonomisk og hva de nå har justert målsetningen til. Vil dette få konsekvenser for deres planer med de andre spillene som de har planlagt? Har noen vist interesse for selskapet etter suksessen og det umiddelbare gjennombruddet i survival sjangeren? Osv…dere har nok kontroll :slight_smile:

5 Likes

Du får snart et par tre pakker i posten fra Malvin, Morti og Martins. Returneres uåpnet 1. des 2017 takk :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Yay! Da skal vi til 10kr folkens! :smiley: Da jeg var på mitt mest positive :slight_smile: Alle blir vel litt påvirket når kursen går ned, iallefall merker jeg det litt.

2 Likes

Merker det er blitt veldig endring i stemningen med de prosentene ned her ja! det påvirker nok mange at det går ned når de skal ha den opp, og mange ønsker den ned men går ikke ned! :open_mouth: men jeg har løftet nesegreve litt lenger opp og frem og sitter dønn i ro, prøve og handle litt som sagt viss den kommer ned, viss ikke så er det og selge på 10 kr :wink:

Vi som har tolket signalene kortsiktig (ned) har jo fått rett så langt. Men jeg medgir det ikke har vært enkelt å ha is i magen når den har lurt hele tiden @Bullishproof :slight_smile:

1 Like

ja jeg har regnet med nedgangen jeg og men jeg får akutt vondt i magen uten funcom aksjer, så du kan nesten garantere at selger jeg i morgen for og komme meg inn igjen på 3,8 eller 2,5 eller hva som sies som neste bunn her så kan du ta deg faen på at det tikker inn melding rett etterpå som sier “starbreeze kjøper funcom for 4 milliard” HAHA, eller noe sånn! og jeg kommer ikke til og tilgi meg selv viss jeg selger før opprinnelig plan og kurs er der jeg vil ha den :wink:

Dette er jo selvfølgelig dumt i mange tilfeller og bli for grådig, men jeg skal hvertfall avvente XBOX salg og q1 før jeg nærmer meg noe som helst salgsknapp!

2 Likes

Litt motsetningsfylt innlegg? På den ene siden sier du du har solgt og skal inn i morgen, på den andre siden at du ikke skal selge før Q1… men du er ute? Du mener du skal inn og så sitte til Q1?

Nei, jeg sier viss jeg selger så kommer det garantert noe melding som jeg går glipp av! Så ja, litt dårlig formulert kanskje , men jeg har ikke solgt og skal ikke selge før q1 tidligst. Beklage eventuell forvirring :sweat_smile::see_no_evil:
Edit: kan det være du blander meg med noen andre? Kan ikke se og ha skrevet og ha solgt ?

3 Likes

Lættis

Tror jeg blandet deg med @Martins ? :joy:

1 Like

Hehe ja var det jeg tenkte :joy::joy:

Jeg er novise når det gjelder TA, men er det ikke støtte ved 4,20?
Er det nesten 100% sannsynlig at denne skal ned til 4 - 3,80?
Salget i dag så mer ut som et salg av noen som var lei av hele Funcom.
Hvor pessimistisk skal man være for de neste dagene?

Ingenting er gitt. Ja det er noe støtte på 4.20. Også 4.15, 4.00, 3.80 etc. Men den kan snu nårsomhelst før disse nivåene. TA bare gir en pekepinn… :slight_smile:

1 Like

Bearish Harami ble bekreftet i dag

4 Likes

Får vel selge imorgen da! Over og ut!

I hvilket tidsperspektiv er det snakk om her? Investtech til sammenligning har på mellomlang sikt kjøpsanbefaling, men det blir kanskje litt annerledes

Tror nok det har endret seg for dem også etter dagens utvikling

1 Like

Siste mønsteret holdt i 63 dager, men det var uvanlig lenge. Vanligste er vel 1-2 uker, og helt ned til et par dager.

1 Like

Slutt baisse aksjen :stuck_out_tongue:

Jeg har ikke solgt mer enn 20% :slight_smile: Har 80% i Funcom og vil tilbake med 100%, så bare at muligheten i Havyard var enkel å ta og Funcom var på vei nedover så det ut til.