Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

morro at en aksje som ikke helt fungerer så bra sammen med TA at den skal treffe så bunnsikert på øret som den gjorde idag.

(bouncet perfekt opp fra kortsiktig support)

5 Likes

Bear signal idag. Holder den seg denne uken mon tro både teknisk og fordi The Park ikke ser ut til å bli lansert? Det blir spennende å se i hvert fall.

Dagens aksje hos Investtech:

6 Likes

Det må selvfølgelig komme mye mer volum de neste dagene for at det skal være reelt… Når det er sagt er Funcom på vei til å brekke opp fra et bullflagg, med kursmål 2.65, om det kommer volumøkning på Mandag

edit:
som vist her.

Hvis du har sett det før gjenkjenner du kanskje at dette også er en Ellioth Wave, hvor dette da blir Wave 5. Den sterkeste av de 5 bølgene. Hvis det er dette som viser seg å være tilfelle blir kursmålet høyere enn 2.65

11 Likes

Brudd opp eller ned her vil vise videre retning - jeg tror bruddet kommer først når vi får vite hvordan finansieringen løses og retningen vil bestemmes av vilkårene som dette skjer under.

2 Likes

Noen som ser litt på det tekniske her, i utgangspunktet så har jeg sagt at det ikke funker på Funcom, men tydeligvis gjør det visst det :confused: Motstand på 2.20 kan brytes nå ned slutt over, hvor sterk blir dette som støtte da?

Jeg liker å se en hvit candlestick med hele kroppen over for å konkluderer med at en motstand er brutt, har ikke fått sett på dagens utvikling i chartet enda, skal sjekke det ut senere.

5 Likes

Det er i grenseland, får vi en hvit candlestick med hele kroppen over i morgen så synes jeg det ser veldig bra ut, og teknisk kan den gå opp mot 3.20

4 Likes

Da gikk prisen igjennom 2.34 toppen og den langsiktige bearish trenden er svekket, vent for en full dags candlestick over 2.34 for endelig indikasjon på brudd.
Allikevel var prisgang gjennom denne toppen en indikasjon på sterk bevegelse oppover.

Edit:
Må også legges til hvor imponerende jeg syntes denne prisoppgangen er, med tanke på hvor lite informasjon som skulle til for at vi allerede er der vi er idag.

6 Likes

Hvor sterk er støtten nå siden brudd opp i går gjennom motstand 2.20?

Jeg mener at motstanden ikke er helt brutt enda. Husk vi har tidligere vært opp forbi 2.20 før uten at det holdt (stengning 2.26 jan 26). Det vi vil se er et etablert brudd og dagens utvikling er viktig. Er det bare trading opp mot motstanden, eller er det virkelig kjøpsinteresse her? Det er for tidlig å snakke om etablert brudd imo.

4 Likes

Ja, det ser litt trått ut nå men skulle kanskje bare mangle. Som olepederk sier, det har gått mye på lite :slight_smile: Savner litt mer info nå, så vi kan bykse litt skikkelig.

Ja får vi en nyhet som markedet liker så kan det gå fort oppover

4 Likes

Kan jo dra fram analysen min nå… :grin:

10 Likes

Hvordan ligger det Ann med candlesticks i dag!?

1 Like

Bulls are in full control tipper jeg :slight_smile:

4 Likes

4 Likes

Motstand på 3.2

1 Like

Som jeg sa

The bulls are in full control. The negative sentiment that led to the last bearish pattern has evaporated. Besides, the signal is suggesting to STAY LONG. It is best to follow the signal and continue to hold this security. more…

1 Like