Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Mulig den vil ligge og vake noen dager til da?

Hvorfor kom denne reaksjonen nå, det kom en patch istad med info om asiatiske servere, men dette var vel som forventet?

Mulig folk er overrasket over at spillet holder seg rundt plass 10 på global listene? Den pleier å stige litt på kvelden så det blir jo litt spennende å se hvor høyt den kommer i dag.

Det var også noen rykter om EA på XBox i mars på twitter, det er jo ikke lenge til.

2 Likes

Hehe, gjør det du føler for, men jeg tør ikke :slight_smile: Når det er så mye positivt på gang i aksjen.

1 Like

Sitter rolig jeg. Så mye bevegelse på ingen spesielle nyheter, dette er jo bra.

Volumet tar seg opp nå, begynner å ligne mer på et brudd. Typisk ;p

2 Likes

Ye, det er markedet som følger TA igjen :slight_smile: Lett for oss å forutse hvor vi skal. Liker at folk med store penger holder oss i den positive trendkanalen ^^

Ser ut til at The Dream is real så langt i allefall :slight_smile:

Tilbake der vi hører hjemme ^^

11 Likes

13 Likes

Tenkte lenge å kjøpe rundt, noe eg ikke gjorde :cry:

Flere av oss som har høyere snitt enn dagens kurs. Fortsatt trua på at det er mye å hente fortsatt :slight_smile:

Aksjene mine du sitter å ruger på enda? Hm. Vurderte inngang i dag men slo det fra meg da jeg ikke trodde den ville bryte gjennom 4.10 - lastet heller opp mer i Havyard :slight_smile: Lykke til i morgen a gutter!

1 Like

Blant annet. :stuck_out_tongue: kjøpt mer så snittet er litt lavere nå heldigvis. Vi får se hvem som gjorde den beste dealen. Blir spennende.

1 Like

Tror absolutt ikke du har gjort en dårlig deal :slight_smile: Eller jo, på kort sikt gjorde du jo det, men hvis du har troen på Funcom 2.0 på lengre sikt så er ikke 4-tallet et dumt sted å kjøpe. Tror jeg da. Jeg er ikke tålmodig nok i denne aksjen desverre. Men så skal det sies at jeg satt med papirtap i Funcom etter LMO og frem til CE hypen tok av for fullt, så de 3 årene har lært meg en god lekse :slight_smile:

2 Likes

Ingen skam å ta gevinst. Jeg ble litt for grådig rundt TSW og mista potensielt 750k, men fikk heldigvis nok kapital til å kjøpe kåk i oslo som investeringsobjekt. Lever greit av det i dag. Nå har jeg egentlig litt “gi f×××” instilling og lar denne dealen gå sin gang :joy: Utgangspunktet før jeg begynte med aksjer var ikke bra. Men blir spennende fremover. Beklageligvis Gjør jeg de beste dealene når jeg trenger cash, vice versa :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det er en av tingene jeg har lært. Og så det psykologiske med å godta at en aksje kan fortsette videre opp, selv etter at man har solgt. At man da ikke løper etter. Huske hvorfor man solgte. Om Funcom mener jeg prisingen i dag er OK, og reflekterer det markedet vet (spekulerer i) ifht salgstall osv. Hvis de selger like bra på Xbox og det nye spillet får like bra hype / omtale som CE skal jo aksjen så klart prises høyere…

2 Likes

Er det bare meg, eller ser andre også at kurvene til NEL og Funcom er perfekte speilbilder siste døgnet. Består tradingen i disse to aksjene i hovedsak av at noen flytter pengene sine frem og tilbake mellom disse aksjene?

1 Like

Hihi, eg som er tekinvestors desidert minste investor gjør det da, solgte 50% av funcom på 4.5 og snittet ned miniposten min i nel fra 3.12 til 2.85 :slight_smile: dodger kurtasjeutgiftene til dnb med noen hundrelapper til nesten nesten 1ooo hver gang. Er i en slags lærefase med mye tid, lite penger og et forum :smiley:

9 Likes

Kan se ut som en pullback etter brudd ned fra trendlinje.

1 Like

Antar du den går ned til støtte igjen da på 3,8-4,0?

Veldig usikker, men det er etablert støtte der hvertfall.