PreOrder Fortsetter
Det har roet seg litt… Vi er på #54 plass akkurat nå side om side med SOMA… 12 dager før Launch… 
Rundt #50 plass er et annet regime enn rundt #25/#30 plass og jeg tviler på at vi får 8000 preorder i døgnet med en #50 plass… Er ganske rådvill på hva en #50 plass betyr. Men jeg vet det at omsetningen (om det dersom man vil ha den modellen) neppe er mindre enn 150 000 NOK. Dette sier jeg fordi, man kan se på regnskapet til ymse gaming selskap som for det meste lever av steam og se at en del omsetning bør det være. Også TSW levde lenge tålig bra på å bare sveve i #40 til #80 range…Så for å ha et tall å ta utgangspunkt i bruker jeg 150 000 for #50ish området. 150000/75 pr spill = 2000 kopies i døgnet. Jeg tenker dette hvertfall blir rett når man er i en holliday season hvor hver plass er verdt mer.
13/14 Oktober: 8000 kopier
14/15 Oktober: 3000 kopier
15/16 Oktober : ?
Gamersgate og Greenmangaming salg vet man lite om nå… men det kommer nå på toppen…
Det spørs hvor hard innspurten blir, men jeg tror ikke vi skal klare 100 000 i Pre Order… Men jeg vet heller ikke hvor viktig det er. Er det bare TSW spillere som pre Ordrer eller er det andre og? Det er jo de andre som er viktig… med tanke på TSW markedsføring… og mulig synergisalg fremover… MEN, Jeg tror at folk som gjettet på 10 000 kopier solgt av The Park allerede har feilet og at vi er på god vei mot å få positiv cashflow…