Rykker fram rimelig kjapt nå #45
http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers#sort_by=&sort_order=0&filter=topsellers&page=2
jeg og…
Har en kompis som har en Barco bilderørsprojector til noen og hundretusen som er koblet opp mot Bose surround, lerret på ca 110" har avtalt å ta en “filmkveld” med The Park i kveld, tør ikke spille alene
Skulle bara vilja påminna om att Blood Bowl 2 har legat på top 100 i över en månad och “bara” sålt 65k ex på Steam.Överskatta inte placeringar under top 10…
Ja, det var et særdeles smålig review av svensken…
sukk… Hva er prisen på Blood Bowl? Det er en omsetningsbasert liste ifølge spesialistene… The Park er vel 5 ganger billigere enn Blood Bowl så da ville The Park solgt 5*65000 = 325 000 kopier på denne måneden. Vi trenger ikke det… tar gjerne 10 000 dagen noen dager jeg
EDIT: hvor er Blood Bowl…? Er ikke på toppen hvertfall…
The Park er på #30 plass nå… Skal vi tørre håpe på at vi hilser på Topp #10?
Fan reviews er skikkelig bra… Selv fra Youtube troll
Sjefen er stolt
Hahaha… Så bra… Han har og fått med seg mottagelsen
Klart å komme oss hit da hvertfall?
Da er The Park offisielt populært
Vet ikke… Var nå mer bare på spøk en i døds alvor…
EDIT neste steg opp på bestselgerlisten kommer jeg til å digge The Park sparker Payday 2 ut av topp 25
Man er jo godt vant til å tenke at ting ikke går så bra så det ligger litt automatikk i å selge når det går litt opp… Nå derimot så lurer jeg virkelig på om ikke folk får seg en liten overraskelse…
Parr dager i toppe ville jo vært fantastisk
Noen som har sett noe flere reviews?
Ja, jeg er overbevist om at å selge nå blir helt feil. Vi har en transperens uten sammlikning fra tidligere storlanseringer og en helt annet takt i utgivelser fremover. Risikoen ved å sitte over launch denne gangen er dermed helt fraværende når vi kan monitorere performance omtrent i sanntid.
# 20 nå… Vi er på ATH for The Park salg Steam nå…
Veien er OPP… Og vi skal ligge der HELE Halloween…
Liker dette:
Bare Thumbs up
Jeg har lyst å se 10 plass i kveld … Frekke tanker sniker seg på
Ragnar stiller seg bak denne tittelen ved å twittre den
Det var veldig greit gjort… Han har mange followers og…
TP på 16.
TSW på 152.