Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Rykker fram rimelig kjapt nå #45
http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers#sort_by=&sort_order=0&filter=topsellers&page=2

1 Like

jeg og… :slight_smile:

Har en kompis som har en Barco bilderørsprojector til noen og hundretusen som er koblet opp mot Bose surround, lerret på ca 110" :slight_smile: har avtalt å ta en “filmkveld” med The Park i kveld, tør ikke spille alene :scream: :jack_o_lantern:

6 Likes

Skulle bara vilja påminna om att Blood Bowl 2 har legat på top 100 i över en månad och “bara” sålt 65k ex på Steam.Överskatta inte placeringar under top 10…

2 Likes

Ja, det var et særdeles smålig review av svensken…

sukk… Hva er prisen på Blood Bowl? Det er en omsetningsbasert liste ifølge spesialistene… The Park er vel 5 ganger billigere enn Blood Bowl så da ville The Park solgt 5*65000 = 325 000 kopier på denne måneden. Vi trenger ikke det… tar gjerne 10 000 dagen noen dager jeg :smiley:

EDIT: hvor er Blood Bowl…? Er ikke på toppen hvertfall…

The Park er på #30 plass nå… Skal vi tørre håpe på at vi hilser på Topp #10?

1 Like

Fan reviews er skikkelig bra… Selv fra Youtube troll

Sjefen er stolt :relaxed:

8 Likes

Hahaha… Så bra… Han har og fått med seg mottagelsen :wink:

1 Like

Klart å komme oss hit da hvertfall? :smiley:

Da er The Park offisielt populært :stuck_out_tongue:

4 Likes

Vet ikke… Var nå mer bare på spøk en i døds alvor…

EDIT neste steg opp på bestselgerlisten kommer jeg til å digge :wink: The Park sparker Payday 2 ut av topp 25 :stuck_out_tongue:

2 Likes

Man er jo godt vant til å tenke at ting ikke går så bra så det ligger litt automatikk i å selge når det går litt opp… Nå derimot så lurer jeg virkelig på om ikke folk får seg en liten overraskelse… :slight_smile:

Parr dager i toppe ville jo vært fantastisk :smile:

Noen som har sett noe flere reviews?

Ja, jeg er overbevist om at å selge nå blir helt feil. Vi har en transperens uten sammlikning fra tidligere storlanseringer og en helt annet takt i utgivelser fremover. Risikoen ved å sitte over launch denne gangen er dermed helt fraværende når vi kan monitorere performance omtrent i sanntid.

1 Like

# 20 nå… Vi er på ATH for The Park salg Steam nå…

Veien er OPP… Og vi skal ligge der HELE Halloween…

Liker dette:

Bare Thumbs up :wink:

Oi Ellingsen er rampete !!!

https://twitter.com/erlinge

Digger den der syke ekorn frontpagen :slight_smile:

4 Likes

Jeg har lyst å se 10 plass i kveld … Frekke tanker sniker seg på :stuck_out_tongue:

1 Like

Ragnar stiller seg bak denne tittelen ved å twittre den

Det var veldig greit gjort… Han har mange followers og…

2 Likes

TP på 16.

TSW på 152.

1 Like