Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

plotti plotti? :stuck_out_tongue: Are we there yet?

Onns er forvalteren over Steams sannheter og irrganger :slight_smile: Men å svare på hvorfor Payday 2 blei peist nedover lista 100 plasser på 1 time i morges det ville han ikke. JEG tror vi trygt kan si, derom de lærdes strides .

å gjorde du det… Kan ikke du minne meg om hva det var svaret var igjen?

Payday 2 droppet drastisk i salg eller?

fra Funcom småprat:

Synes postene dine har steget en del i kvalitet i det siste. Fortsett slik…

2 Likes

BONGO… Er det lov å rope BONGO? :slight_smile:

Hvordan gikk det? Var noen av oss i nærheten?
Hva ble topp og hva var listeplasseringen kl 15:29?

1 Like

Oi værre enn jeg trodde. Skal vi tippe 1.12 slutt i dag da? At USA ikke dro den høyere i løpet av natten var skuff.

1 Like

iiikkkk… La oss tippe 1.09 ? hehehe… Kjøpte litt på 1.20ish i går… Tror det er og lurt å kjøpe på 1.19. Venter på 1.15 med mer… men det er veldig lave volum… tar sin tid for å si det slik…

Det er nok om den nå. Det er forskjell på humørfulle poeng på andres bekostning en gang eller to hvis poenget er bra, men gjentar en det for ofte blir det mobbing og det er jeg ikke med på.

3 Likes

Vel, du kan jo bare sørge for at jeg ikke treffer på den om du vil. Videre så kan du sørge for at jeg ikke får aksjer for 0.95 og 0,78 igjen. Det kan bli dyrt, men det er i din makt å stoppe det…

Hvorfor ikke bare legge deg på 0.60 sammens med Ed ?.. hehe…

Men tror det vil ta litt tid… her… Litt lesestoff :stuck_out_tongue: Mye som skjer rundt the Park

https://twitter.com/erlinge

1 Like

Du vet godt hva jeg mener. Bagger har et poeng i det med ‘justering’ for tilbudseffekten. Bare at han overdriver det og tør å tallfeste ting i postene sine. Vi trenger ikke ta det opp hver gang bare fordi det har blitt etablert konsensus at Bagger har ‘sine metoder’. Nå er det litt selvforskyldt også da, for du er ikke tam Bagger, men moro blir det :sweat_smile:

4 Likes

hehe… Hvis du vil vite hva jeg tror… EGENTLIG… SÅ kan jeg fortelle deg her og nå at denne fasiten vi jobber ut fra at denne bestselgerlisten som oppdaterer seg time for time…(eller noen ganger enda snarere) så er ikke den ren omsetningsbasert som Onns og andre påstår… Det er mye magi bak de listene tror jeg… Om et spill er tilbudt eller ikke… Om et spill er ditt eller datt… Likevel… Vi tar nå utgangspunkt i at den er omsetningsbasert kunn nå da… for å ha noe å regne på (blir uansett bedre enn steamspy)

Jo Onns, så vidt jeg vet har ingen kunnet bekrefte at The Park KUN er tilgjengelig via steam

Hvem sier det… Det er jo bullshit… Humble bundle selger The Park… Og det er IKKE steamkeys…

Videre så er Nvidia.com og ikke steamkeys… Når de til slutt åpner funcom.com for The Park så blir det og salg der… Å ikke tro at The Park skal få bra salgstall når vi allerede har gjort det bra blir for dumt. :stuck_out_tongue: