Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fusion Fuel Green Ltd (HTOO)

Kan jo vera at kursen skal vidare nordover i morgon…

Skal også inn i Spania ser det ut til.

Denne kom nettopp (etter stengetid):
https://sec.report/Document/0001213900-20-038014/

Rart den korrigerte ned etter den mld da🤔
Måtte få meg et lodd jeg da, var forberedt på 20 USD i dag…

Den har en fin oppgang de siste dagene, men slik jeg tenker er det først når fusjonen nærmer seg og når den er ferdig det blir spennende. Selv om oppgangen de siste dager ikke er å forakte :+1:

Eg trudde vel også at den skulle gå litt til på denne nyheten, men det er vel heller ikkje så uvanleg med ein liten korreksjon etter den store oppgangen dei siste dagane. Er jo tross alt opp nesten 23 % på ei veke så det er jo ikkje så verst.

Blir vel litt auka interesse for casen inn mot fusjonsdato 4.desember.

Fin presentasjon i dag.

Imponert over elektrolysøren, på størrelse med en murstein, som monteres direkte på solcellepanel. Den tar opp varme fra solcellepanelet som ellers går til spille, slik at produksjonen av hydrogen blir optimalisert.

Ny ticker blir HTOO :blush:

3 Likes
2 Likes

Fra Sec -melding i dag, https://sec.report/Document/0001213900-20-039071/

HL Acquisitions Corp. (“HL”) and Fusion Fuel Green PLC (“Fusion Fuel”) have indicated that representatives from each company will participate in a live investor presentation and question and answer session presented by SPACinsider regarding the proposed business combination between HL and Fusion Fuel on Wednesday, December 2, 2020 at 1:00 p.m. EST. Interested persons may register for the presentation at https://spacinsider.com/2020/11/23/hl-acquisitions-fusion-fuel-investor-presentation-qa/.

1 Like

Opp 18% nå. Er det noe nytt jeg ikke har fått med meg?

Edit: 23% nå.
Hcch har delt denne artikkelen på hjemmesiden sin for et par dager siden

1 Like

Ikke annet enn at det nærmer seg GF

Er det noen som har noen tall på guiding eller eventuelt hvor mye de har omsatt for før? Synes det er veldig vanskelig å vite når man skal selge.
Tenker folk å “buy the rumor, sell the news”? Eller tenker dere å sitte over 4 desember?

Skal sitte lenge i denne, dette er ikke en P&D. Hydrogen er hot og Hcch er i kjernen

Avhengig av kursutviklingen fremover det. Har ikke noe høydeskrekk enda. Vanskelig å prise, men greit å sammenlikne med peers. Sist jeg hørte var det 6-8 gangeren opp til NEL et al. Da var vi vel på 10USD eller noe sånt. Så mye potensial fortsatt. HCCH treffer på en god del. Grønt skifte, bærekraft, Nasdaq-listing, Biden som president. Også skjer det mye i selskapet mtp oppstart av prosjekter, nye planer. Men høy risiko da, inntjeningen ligger et stykke frem i tid. Vil være sensitiv for endringer i risikoappetitt. Tror aksjen vil få mye oppmerksomhet i forbindelse med merger og ny ticker. Grønn hydrogen på børs er mangelvare

1 Like

Mcap
HCCH - 1,3 mrd
NEL - 33 mrd
Nikola - 111 mrd

Nikola ligner ikke så mye på Nel og HCCH/Fusion Fuel når det kommer til produkt. Men alle er i samme grønne og veldig populære sektor. Syns mcap sammenligningen er spennende med tanke på framtiden til HCCH/Fusion Fuel.

Hentet fra presentasjonen deres som var oppdatert i august, da stod vel kursen i ca. 10:

Hva tenker dere om nedgangen? Litt gevinstsikring, eller har vi nådd toppen?

Naturlig (og sunn) korreksjon etter en brå oppgang tenker jeg.

Kan se ut som gevinstsikringen nærmer seg ferdig. Blir spennende å se.

Denne skal gjennomføres i morgen: HL Acquisitions & Fusion Fuel Management Presentation and Q&A" will begin in 1 day on:
Date Time: Dec 2, 2020 01:00 PM Eastern Time (US and Canada)

Vi får vel håpe på noen godsaker.