Du kan kjøpe den via begge de kontoene
Støtter Zero og ASK Toronto da?
Jeg trodde nei
ASK går nok ikke. Nordnet AF går fint på Toronto…
Investing.com bruker en litt annen benevnelse på aksjen, du ser den i listen din som Graphene 3D Lab Inc.
Yahoo benytter samme som Nordnet, der søker du den opp som GGG.V
Jepp. Jeg kjøper på Zero.
Har forsøkt å finne ut av hvor en skrur på realtidskurser for Canada på Nordnet, uten suksess, selv med ditt utklipp fra nettsiden. Kan du hjelpe?
EDIT: Jeg tolket det feil når jeg sa det var realtime kurser. Du får kun opp realtimekurs når du trykker på kjøp eller selg, “snapshots”. Beklager det.
Til stor hjelp! Tusen takk!
Jeg har laget aksjeliste gratis her på Canadiske aksjer, og får realtid, men man må refreshe siden jevnlig for oppdatering. Viser kun sanntid pris på kjøp og salg, uten volum.
Kjekt med liste på TMX ja, lettere å følge med på mer enn ett selskap i gangen
Varsel om kvartalsrapport.
“…hereby notifies shareholders and stakeholders that it expects to file its Condensed Interim Consolidated Financial Statements and its Management Discussion and Analysis for the six months ended November 30, 2020, among other documents, on SEDAR after the TSX Venture Exchange (the “TSX-V”) closes on Friday, January 29, 2021. Subsequently, the Company expects to announce a summary of its financial results for the six months ended November 30, 2020 prior to the TSX-V opening on Monday, February 1, 2021.”
Legger merke til “… among other documents.” Kan vi vente nyheter, eller er dette en standard formulering?
Godt spørsmål, kanskje noen som har fulgt selskapet lengre har erfaring med denne formuleringen?
Samme melding på G6 sine sider, kommer på email når man abonnerer på nyheter:
Kursen forsetter å falle tilbake, lite forventninger til Q221 rapport som fremlegges før børsens åpning på mandag ifølge siste melding. Hva kan vi håpe på mon tro?
Risk off, men jeg tror det er kortvarig.
I kveld etter børsen stenger i Canada (22.00) får vi halvårsrapport, men det ble nevnt “other documents”. Det kan i beste fall bety nyheter om hovedsatsingen deres; luftfilter med graphene som dreper virus, også Covid-19. Håper det : )
Ja stemmer det, det er dette som skal komme før åpning mandag:
- summary of its financial results for the six months ended November 30, 2020
Skjønner ikke helt hva forskjellen er, eller hva ekstra det er snakk om?
En av grunnene til at jeg kjøpte G6 var den markante økningen i inntekter i Q121 (finansåret begynner 1.juni…).
Så er spent på om de klarer å matche, og eventuelt overgå, Q121…
Knalla til og doblet beholdnigen…chezuz…