Har du vært inne her en stund Kronn? Begynner å bli en stund siden jeg eide gig
Ja har vert inne en god stund nå
Kronn ser du er aktiv både på HO og henviste meg hit, Tusen takk! artig sted. Har sittet i GIG en god stund med en snitt å 1,75 , har lyst til å gå ut iløpet av sommeren , da jeg har et annet case liggende på lur:) har ikke fulgt så mye på GIG i det siste men mener å huske det er en lockup avtale som går ut?, så er det noen spesefikke hendelser/datoer jeg burde være obs på nå i juni/juli?
Bra snitt du har der da
Nå hugser eg ikke helt i farten, men deler av lock up avtalen opphører nå i juni, og det kan selges en liten del av beholdningen.
Hugser heller forholdet her, men dette gjelder bare en liten del, og er mulighet som sikret om det skulle være behov for cash til å betale skatt med.
Vanskelig med Gig nå, mye lettere da den vaket mellom 1-2kr, nå er det jo blitt ett veldig høyt priset selskap, samtidig leveres det og det kommer nye avtaler på løpende bond.
At kundemassen har gått ned noe siste mnd, er ikke noe urovekkende.
Vi fikk en topp i vinter månedene, det er også tiden som regnes " høysesong"
Eg har i lang sagt at eg tror Gig kommer til å levere positiv drift ifra andre halvår i år, altså tiden vi nå etterhvert går inn i.
Dette baserer eg på at er først nå at det er høyt antall iGc avtaler i drift.
Viktig også at kundemassen ikke synker ytterligere og avtaler kommer.
Hadde vert fint å se litt mer trøkk rundt Betspin.
Angående HO så er eg mindre og mindre der, er for mye tull der.
Her på tekinvestor er det en fin blanding av folk, hvor det diskuteres i en fin tone.
Dei som ikke oppfører seg, blir kastet ut, det finnes det eksempel på.
Lykke til Gig
Ps: hadde håpet et rykk nå, basert på TA, tror det kommer men litt viktig at den ikke får en lik dag idag som igår da
Du må gjerne diskutere dette caset med oss andre. Kan fort vise seg smart å få innspill fra andre. Mange kloke hoder her som ser på aksjen fra alle perspektiver
Lotteritilsynet varsler krig mot utenlandske spillselskaper som markedsfører seg i Norge:
Flott tiltak, og det vil også hjelpe bransjen selv til å tilpasse seg gjeldene regler, og å være mer obs på det.
Eg synst bransjen oppererer veldig pågående, noe som også gjelder diverse finansinstitusjoner som tilbyr forbrukslån / kredit
https://campaigns.guts.com/no/tour-de-blakern/
Passer kanskje ikke helt med innlegg om aggressiv reklame rett over her, men la gå
Hvordan går det med denne tenker du?
Har noen lønninger jeg vil spytte inn, tror det begynner å nærme seg noe her…
Nå er den en fallende kniv som har brutt stigende trend, ville kanskje sett utvikling over noen dager.
Lurer på om alle som selger gig, kjøper funcom
Takk, den siger vell fint nedover mot 2 tallet da om det ikke blir meldt ny avtale ila uken
Hehe, kanskje det.
Vurderer 50k Funcom aksjer til om vi dupper under kronen, men vil ha noe stabilitet i porteføljen etterhvert, så 20k GIG aksjer er ikke feil… Syns GIG nærmer seg rimelig kurs
Fallet kan skyldes det som eg skrev lengre opp i tråden, ang åpning for salg av lock up aksjer
Måtte visst plukke litt aksjer på 3.2, på tross av at jeg skulle holde meg unna.
Hadde ikke trodd vi skulle se 3 blank igjen. Trodde den egentlig ville stabilisere seg på 3.5. Da ble det å plukke mer på 3 blank
Duppet ned i 2.89, skulle den etablere seg der er det vell ny bunn de siste 3mnd, det vil vell være positivt for videre fall?
Jeg håper på et stort kursras snart.
Absolutt, jo nærmere 2 kroner jo bedre:smiley:kommer nok neppe ned i mitt gamle snitt på 1.55, men detter vi ned til 2.2-4 skal jeg si meg mer en fornøyd… Stor sannsynlig for at det ikke skjer om det kommer en avtale straks, så lurt å ta det i betraktning når vi venter… har vært ek tørkeperiode nå…
Hvem vet noe vedr Gig? Opp 7,76%.
Rt 3,46
Har ikke fulgt helt med i dag, men så tidligere at det var mye kjøp fra Avanza?
Mulig akkurat det er pga denne fra i går?
Bortsett fra det så kan det vel være folk begynner å få opp øynene for den uslepende diamanten GIG er