Gaming Innovation Group Inc.: Mandatory notification of trade
Ikke rare innsidekjøpet, men i disse dager får vi ta det vi får;-)
Ja, det virker næsten negativt - at de køber, og så kun køber så små/ligegyldige mængder - det viser jo ikke at de ser store fremskridt lige om lidt, tænker jeg. Virker mere som et let gennemskueligt forsøg på at skabe en postivi stemning, uden dog at ville satse noget af værdi på det.
Er selv lastet godt i GIG, så jeg forsøger ikke at tale kursen ned, men at være realistisk…
…men er da positivt at man i ledelsen trods alt er lidt opmærksom på kursniveauet i GIG !!
ja, ikke rare greiene, men det er heller ikke lett å få tak i mange aksjer om dagen over børs, uten å påvirke kursen ganske mye. Men enig at det uansett er positivt, og la oss håpe det kommer flere i nær fremtid;-)
Man må retfærdigvis sige, at disse insidere også har lidt betydelig (papir)tab givet deres beholdninger på 3-4mio. aktier, som er faldet tilsvarende i værdi siden toppen på over 60 og til nu, hvor kursen er under 9!
Betsson Group signs up for marketing compliance tool GiG Comply
28 August 2019
Gaming Innovation Group Inc. (GiG), has signed an agreement with Swedish online betting company Betsson Group for its marketing compliance screening tool, GiG Comply.
In signing with GiG, Betsson Group will strengthen its control over third-party advertising and protect their brands from being promoted on websites which are not brand-safe or compliant. Allowing Betsson Group to add an additional layer to their compliance efforts.
Designed specifically to ensure regulatory compliance and to reduce the laborious manual checking of affiliate sites, GiG Comply’s technology scans and analyses across tens of thousands of web pages, images and URLs with the widest reach in the market. In addition, the tool provides detailed analytics and reports, including brand mentions.
Richard Brown, chief operations officer at GiG, says: “ We are excited to add Betsson Group to our growing number of partners and to support them in protecting their brands and end users. Our leading marketing and compliance technology will allow Betsson Group to keep even more control of its affiliate marketing.”
Speaking about this agreement, Ronni Hartvig, chief commercial officer at Betsson Operations, says: “ We are looking forward to working with the GiG Comply product to reinforce Betsson Group’s existing compliance processes. The product will support us in guaranteeing that affiliate activity and marketing is compliant and sustainable.”
Flott. Men det ser ut som om uansett hvilke avtaler som meldes, så står selgerne i kø. Tilsynelatende ikke noe annet enn sterke Q-presentasjoner og fete tall på bunnlinja som kan løfte oss opp av denne synkemyra.
tror vi er vitne til et nedsalg fra en eller flere (store) aktører som enten skal helt ut eller redusere sin beholdning. ser ingen annen naturlig forklaring på siste dagers økte omsetning og stadig press på kursen.
Gaming Innovation Group (GiG) changes leadership
Ut på dagen, noen som har kjennskap til om dette er noe som baseres på misnøye med progresjonen i selskapet ?
Blir jo gjetting, men det er vel ikke så usannsynlig, med raset i aksjen vi har vært vitne til siste året.
Positivt uanset, tænker jeg. Nye ansigter, nye tider, og nyt fokus på at performe…
Robin har vel en del aksjer…ikke positivt på kort sikt slik jeg ser det.
…fordi du tænker RR vil hurtigst sælge sine aktier på dette lave niveau nu hvor han ikke længere er CEO, eller…?
Han vil ikke være den første CEO en som har gjort dette. Men så klart ren spekulasjon fra min side.
Mon det er endnu et insiderkøb her før åbningen i da 270.000 styk til 7.9 …?
Uanset hvem køberen er, så er det interessant…
Mon det er RR som sælger sig ud …
Dead cat eller korreksjon?