Helt klart, jeg tror ny ledelse og styret er fast bestemt på å skape resultater fortest mulig. At de kuttet investeringer i eget spillstudio og sa opp en del mennesker, er et riktig skritt på veien.
Så SEB ser en up-side på +40% fra nuværende kurs 8SEK alene til deres WORST-case scenarie (11,3SEK) og +280% til deres Best-case (31SEk)…!
Må sige mig enig at ned-siden er meget overskuelig på nuværende kurs niveauer…
Nylander har noen meget gode poenger i denne episoden av Børslunch. Bør sees om man er int. i GIG.
Gaming Innovation Group to enter the Croatian market
Gaming Innovation Group appoints Richard Brown as Chief Executive Officer
Jeg har ikke satt meg helt inn i rapporten enda, men var ikke dette et litt ræva resultat etter at de har varslet om et litt annet fokus fremover?
Greit ansatte er redusert osv, men ting går jo i feil retning til og med i forhold til de siste kvartalene.
Du er tydeligvis ikke alene om å mene akkurat det.
Nei ser markedet ble ganske klart skuffet, og det til tross for den store nedgangen som allerede har vært. De har litt å jobbe med GIG fremover. Litt ironisk at de utnevner ny CEO fordi han har gjort så god jobb som COO siste mnd
He he… Jeg synes det er noe med stilen til disse gutta. At de er skodd over samme lesten alle sammen, og ikke spes. tillitvekkende i førsteinntrykket. Men alle skal få en sjanse…
JA du er inne på noe der. Men det burde vel brenne litt under føttene på de etter en nedgang på rundt 500(?) %. Kursen er vel under der enkelte av de har gjort innsidekjøp også mener jeg.
Så gale er det neppe…
tja, jeg har vel noen aksjer som er handla oppe på 50 tallet tror jeg
edit: litt fort i svingene det er vel nærmere 250% nå er det ikke?
Fra 62 til 6.2kr er det en nedgang på 90%
Jøss, gig e jo snart tilbake til start jo, med oppstart av betspin i NIO tiden, så lå vel mcap rundt 250millioner, er jo ett stykke ned der da, men hva knalle dager skjer a? Glad eg eg forlot selskapet å ikke såg meg tilbake
Vet ikke om du tuller nå, men enten du kjøper en aksje dyrt eller billig, kan den bare synke 100% i verdi.
Eks.: Du kjøper en aksje for 10 kr.(eller sett inn valgfri kjøpesum), og den går til 0. Du har da tapt alt, tilsvarende 100%. Du kan altså ikke tape verken 250% eller 500%.
Om du shorter en aksje, og aksjen stiger i verdi mens du sitter short, stiller det seg naturligvis annerledes…
Nei tror bare jeg misforsto litt, eller tenkte litt annerledes i farten. Jeg tenker at den har nesten toppet 250% fra der den er nå. Altså at den har doblet seg litt over 2 ganger fra dagens nivå, ved sist topp. Ser den selvfølgelig at man har ikke tapt over 100%.
Det som er problemet på mobil, leser ting litt kjapt, men du har rett
Ja skulle ønske jeg gjorde det samme. Synes du har en rimelig bra trackreckord i GIG.
Heldigivis fikk jeg solgt det meste, men sitter fortsatt med noe med altfor høyt snitt. Har ikke turt å tradet den heller
Top 10 på taperlista to dager på rad er ikke så værst!
Drekk for å gløym!!