Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Helt klart, jeg tror ny ledelse og styret er fast bestemt på å skape resultater fortest mulig. At de kuttet investeringer i eget spillstudio og sa opp en del mennesker, er et riktig skritt på veien.

1 Like
1 Like

Så SEB ser en up-side på +40% fra nuværende kurs 8SEK alene til deres WORST-case scenarie (11,3SEK) og +280% til deres Best-case (31SEk)…!
Må sige mig enig at ned-siden er meget overskuelig på nuværende kurs niveauer…

Nylander har noen meget gode poenger i denne episoden av Børslunch. Bør sees om man er int. i GIG.

2 Likes

Gaming Innovation Group to enter the Croatian market

1 Like

Gaming Innovation Group appoints Richard Brown as Chief Executive Officer

Jeg har ikke satt meg helt inn i rapporten enda, men var ikke dette et litt ræva resultat etter at de har varslet om et litt annet fokus fremover?

Greit ansatte er redusert osv, men ting går jo i feil retning til og med i forhold til de siste kvartalene.

Du er tydeligvis ikke alene om å mene akkurat det. :weary:

Nei ser markedet ble ganske klart skuffet, og det til tross for den store nedgangen som allerede har vært. De har litt å jobbe med GIG fremover. Litt ironisk at de utnevner ny CEO fordi han har gjort så god jobb som COO siste mnd :see_no_evil:

He he… Jeg synes det er noe med stilen til disse gutta. At de er skodd over samme lesten alle sammen, og ikke spes. tillitvekkende i førsteinntrykket. Men alle skal få en sjanse…

JA du er inne på noe der. Men det burde vel brenne litt under føttene på de etter en nedgang på rundt 500(?) %. Kursen er vel under der enkelte av de har gjort innsidekjøp også mener jeg.

Så gale er det neppe…:wink:

tja, jeg har vel noen aksjer som er handla oppe på 50 tallet tror jeg

edit: litt fort i svingene :slight_smile: det er vel nærmere 250% nå er det ikke?

Fra 62 til 6.2kr er det en nedgang på 90% :wink:

Jøss, gig e jo snart tilbake til start jo, med oppstart av betspin i NIO tiden, så lå vel mcap rundt 250millioner, er jo ett stykke ned der da, men hva knalle dager skjer a? Glad eg eg forlot selskapet å ikke såg meg tilbake

Vet ikke om du tuller nå, men enten du kjøper en aksje dyrt eller billig, kan den bare synke 100% i verdi.
Eks.: Du kjøper en aksje for 10 kr.(eller sett inn valgfri kjøpesum), og den går til 0. Du har da tapt alt, tilsvarende 100%. Du kan altså ikke tape verken 250% eller 500%.
Om du shorter en aksje, og aksjen stiger i verdi mens du sitter short, stiller det seg naturligvis annerledes…

Nei tror bare jeg misforsto litt, eller tenkte litt annerledes i farten. Jeg tenker at den har nesten toppet 250% fra der den er nå. Altså at den har doblet seg litt over 2 ganger fra dagens nivå, ved sist topp. Ser den selvfølgelig at man har ikke tapt over 100%.

Det som er problemet på mobil, leser ting litt kjapt, men du har rett :wink:

Ja skulle ønske jeg gjorde det samme. Synes du har en rimelig bra trackreckord i GIG.
Heldigivis fikk jeg solgt det meste, men sitter fortsatt med noe med altfor høyt snitt. Har ikke turt å tradet den heller

1 Like

Top 10 på taperlista to dager på rad er ikke så værst!
Drekk for å gløym!!:partying_face:

1 Like