Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Gaming Innovation Group reports Q4 2019

Hva tenker ekspertene om dagens tall?

Uden at være en af eksperterne, så er det nok som ventet. Nyheden kom i sidste uge ift frasalget af B2C, som markedet hidtil ikke rigtig har reageret hverken positivt eller negativt til - dog med en stor omsætning på dagen for nyheden.
Tror vi ser en sidelæns bevægelse endnu et Q…

Gaming Innovation Group: Change in board of directors

I etterpåklokskapens navn, så tror jeg at GIG er et av de aller mest vanstyrte selskapene på Oslo børs.

Tror Jensen koser seg :slight_smile:

1 Like

I sine yngre dager https://youtu.be/q7ltROM3_pg

1 Like

Er det noe lys i enden av denne lange tunnellen?

Som startfan håper jeg kursen skal en del oppover etterhvert.

Ser ut som det er en slags bunn rundt 4.70 men usikkert. Det ryktes på andre arenaer at RR hadde igjen noen mill aksjer som skulle ut etter rapporten. Forhåpentligvis er han tom. Ulempen er jo at alt dette har nok havnet i traderhender hvis det skulle stemme.

Ellers så var kanskje ikke talla så dårlig som fallet skulle tilsi om man har på seg litt GIG briller. De må vertfall levere på resterende segment fremover. Og det guider de også. Så får vi se om de leverer.

Gaming Innovation Group Inc.: Mandatory notification of trade

Gaming innovation Group: Notices from Written Resolution

Laveste på 5 år. Lavere enn Nio tiden.
Gig ga meg engang 200% avkastning, så er litt fristet.

Men bare litt.

1 Like

Gaming Innovation Group: Update on COVID-19

Noen som har noen kommentarer på roboten som kjøper 500 poster rundt 2.70 idag? Blir kursen holdt nede, eller blir den holdt oppe? umulig å vite.

Fin periode å opprettholde trackreckord igjen @Kronn ? :sweat_smile:

Tænker vi sagte er på vej op…

Sikkert god inngang nå, men eg har en selvpålagt kjøpestopp til ting roer seg :+1:

Prøvde å fiske litt nede på 3 tallet idag, men der var det ikke my til salgs altså. Bare småtteri i sluttauksjonen. Syns det er tegn på at noen akkumulerer. Men om det er for å dumpe de litt høyere opp på 3 tallet er vanskelig å si.

Ikke hverdagskost det her. Desto hyggeligere når det først skjer.

image

2 Likes

Er ikke det ganske rart, uten nyheter eller noe?

Du kunne jo prøvdt litt hardere med å overtale meg da :sweat_smile: