Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Ser vi 13 i dag? Og 15 før nyttår?

13 ble tøft. Det er jo også kanskje de dølleste periodene i GIG midt mellom kvartallsrapporter. Men disse avtalene er jo gull for å holde aktiviteten noenlunde oppe. Regner med et bra kjør mot neste rapport vertfall.

Men 15 til nyttår? tja, kanskje hvis de publiserer navnet på aktøren i meldingen :wink:

1 Like

Gaming Innovation Group issues convertible loan to two institutional investors

Gaming Innovation Group - Issue of new shares

Mandatory notification of trade and disclosure of large shareholding

Gaming Innovation Group - Mandatory notification of trade

1 Like

Gaming Innovation Group - Option grants

Gaming Innovation Group signs US iGaming platform agreement with Playstar

3 Likes

Nå er det rett før jeg begynner å glede meg til en Q-rapport! Eller gru-glede meg mer presist!

Alt tyder jo på at det kommer en ok rapport. Veldig spent på på hva de leverer på ebit!

Er jo mer reprising vi ser nå enn ren hype

1 Like

Enig. Blir spennende. Fine blå tall bør gi kursen et godt skyv i riktig retning.

1 Like

Flott reise siste tiden her, uten meg, men gleder meg selføgelig på deres vegne :ok_hand::rocket:

1 Like

Tut å kjør her idag! Sikret litt igår for det var nesten for mye oppgang på kort tid. Måtte inn igjen idag.

Bryter vi gjennom 20 idag, så må det bli :cake:!

1 Like

Nå skal det mye god selvdisiplin til for å holde fingrene vekke fra salgsknappen.

image

sikret på vei opp rundt 18kr. tenkte å ikke gjøre samme feil idag. Så jeg har økt litt idag igjen. Fortsatt “lenge” igjen til kvartalsrapport, men ser an utvikling.

Men leser at det er en del som har justert ned porteføljen idag. Men da har man vertfall fått det underveis. Kanskje kommer disse inn igjen med litt etterhvert.

Ja, skjønner godt at man sikrer gevinst. Har forbannet meg selv mange ganger for ikke å gjøre det. Men denne gangen har det vært stigning på stort volum.

For å sette det litt i perspektiv. En eller annen stakkars jæ… kjøpte en dag i mars 2018 GiG-aksjer for kr.63.70! I det bilde har vi et stykke vei å gå for at alle skal juble. :slight_smile: Men for all del. Vi er på rett vei.

2 Likes

hehe ja, jeg var nok en av de som kjøpte på 50tallet der en plass også :smiley:

Syns den holder seg bra, hvis vi ikke får et nedsalg som vanlig på slutten

Ja mange med snitt rundt 50-60 kr. Mener Stenshagen kjøpte en del rundt de nivåene… men har sikker kjøpt mer?. Har heller ikke tenkt til å selge med det første. Tror kursen skal høyt opp og kan fort se 40 kr med kontroll på kostnader og gode avtaler allerede veldig snart. Stenshagen er vel godt kjent for sine grundige analyser også. Var en analyse for en stund tilbake som mente kursen burde vært minst 40 kr… Volumet de siste dagene har vært veldig høyt også som viser videre styrke

Gaming Innovation Group signs with established German facing iGaming operator